در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

موکب نورالزهرا به روستاهای دورافتاده گیلان می‌رود/ خدمت رسانی به محرومین جایگزین پیاده روی اربعین

“مجید ذاتی” مسئول موکب نورالزاهرا گیلان با بیان اینکه با تمامی امکاناتی که در عراق به زوار خدمت رسانی می‌کردیم، در روستاهای محروم گیلان به رفع مشکلات مردم می‌پردازیم گفت: قرار است به مدت ۱۵ روز در روستای عمارلو خدمت رسانی کنیم.

موکب نورالزهرا به روستاهای دورافتاده گیلان می‌رود/ خدمت رسانی به محرومین جایگزین پیاده روی اربعین

مجید ذاتی در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد وقفه ۲ ساله در مراسم پیاده روی اربعین اظهار کرد: امسال نیز با وجود داشتن سهمیه تصمیم گرفتیم که از رفتن به مراسم اربعین خودداری کنیم و به جای آن اقدامات جهادی در نقاط محروم استان انجام دهیم.

مسئول موکب نورالزاهرا(س) استان گیلان افزود: در نظر داریم با تمامی امکانات و تجهیزاتی که با آن در عراق به زوار خدمت رسانی می‌کردیم، در روستاهای محروم و صعب العبور گیلان به رفع بخشی از مشکلات مردم بپردازیم.

وی با بیان اینکه روستای عمارلو بسیار صعب العبور است و مردم منطقه در شرایط سختی به سر می‌برند خاطرنشان کرد: مردم عمارلو آب ندارند و وضعیت معیشتی آنها مطلوب نیست به همین جهت قرار است که از امکانات موکب خود برای خدمت رسانی به آنها استفاده کنیم.

ذاتی با اشاره به اینکه اعضای موکب نورالزهرا از دوشنبه هفته جاری به سمت روستای عمارلو حرکت می‌کنند بیان داشت: قرار است به مدت ۱۵ روز در این روستا توقف داشته باشیم و خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه قرار است یک تانکر آبرسانی برای روستاییان ساخته شود خاطرنشان کرد: اقدامات پزشکی، فرهنگی و خدمات رسانی در عرصه های مختلف در این روستا انجام می‌شود.

مسئول موکب نورالزاهرا(س) استان گیلان افزود: قرار است در قالب ۳ تیم که مجموعا حدود ۸۰ تا ۹۰ نفر هستند به روستا برویم.

وی با اعلام شماره حساب و شماره کارت این موکب جهت پذیرش کمک‌های مردمی در این اقدام خیرخواهانه گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت موکب ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۰۳۹۸۰ و شماره حساب موکب ۲۹۱۰۳۸۹۸۳۸۱۱ واریز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه