"سعید محمد" در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد

ظرفیت بالای منطقه آزاد انزلی در افزایش توسعه اقتصادی گیلان

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه مناطق آزاد از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند، گفت: راهبرد دبیرخانه مناطق آزاد بازگرداندن این مناطق به جایگاه و مسیر اصلی خود به منظور افزایش میزان تولید و صادرات است.

ظرفیت بالای منطقه آزاد انزلی در افزایش توسعه اقتصادی گیلان

به گزارش هشت دی،  سعید محمد، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در دیدار با سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت و نقش مناطق آزاد در توسعه همه جانبه کشور گفت: برای رونق صادرات به ویژه صادرات صنایع دستی می‌توان برنامه‌های متنوع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را مدون و اجرایی کرد.

وی افزود: مناطق آزاد از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند و نیاز است راهکارها و سازوکارهای همکاری منطقه آزاد انزلی با سپاه قدس استان به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مردم استان را مستحق بهره‌مندی از زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی، خدماتی، اقتصادی بیشتر و توسعه یافته تر دانست و گفت: راهبرد دبیرخانه مناطق آزاد بازگرداندن این مناطق به جایگاه و مسیر اصلی خود به منظور افزایش میزان تولید و صادرات است.

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با بیان اینکه استان گیلان مهد بیش از هشت هزار شهید والامقام در دوران انقلاب اسلامی است، گفت: با عنایت به رشادت‌های مردم استان برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی، شایسته است مردم استان از خدمات بهتر و بیشتری برخوردار باشند.

وی به ظرفیت‌های مختلف گیلان به عنوان استانی مرزی و دروازه ورود به بازار‌های مختلف بین المللی اشاره کرد و گفت: وجود بازار مهم کشور‌های حوزه دریای خزر و ظرفیت بالای آن برای ارائه تولیدات مختلف استانی و ملی یک فرصت ویژه به شمار می‌رود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه