تحقق دولت اسلامی نیازمند تلاش مضاعف و انقلابی است/ استاندار باید جهادی و کارآمد باشد

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با بیان اینکه با مدیریت جهادی و انقلابی می شود مشکلات را حل کرد، گفت: برای تحقق دولت انقلابی نیازمند تلاش مضاعف و انقلابی هستیم.

تحقق دولت اسلامی نیازمند تلاش مضاعف و انقلابی است/ استاندار باید جهادی و کارآمد باشد

به گزارش هشت دی، سرهنگ “حسن حبیبی” جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار در نشست فصلی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل استان که با موضوع تحقق دولت اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۴ شهید کارمند استان، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب در نهضت انقلابی به نقش مردم، ایمان و اعتقاد داشتند و بعد انقلاب اسلامی بسیج مردمی تحت عنوان بسیج مستضعفین سازماندهی شد.

وی با اشاره به نقش بسیج در چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی ادامه داد: از میدان داری مردم در دوران جنگ تحمیلی تا امداد و کمک رسانی و محرومیت زدایی از نقش های بسیج مردمی است.

سرهنگ حبیبی با اشاره به نقش افزایش واکسیناسیون با حضور به موقع بسیج، گفت: با تدبیر خوب سپاه و بسیج، شاهد گسترش مراکز تزریق واکسن در قالب مراکز واکسیناسیون محله محور و مسجد محور هستیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به لزوم تحقق دولت اسلامی و زمینه سازی تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: سند اعتلای ۱۰ساله بسیج به امضای رهبر انقلاب رسید و به عنوان سندبالادستی و تحقق منویات رهبر انقلاب، بسیج در گام دوم نقش آفرینی خواهد کرد.

وی با اشاره به عزت و اقتدار کشور با وجود مشکلات موجود اظهار کرد: با مدیریت جهادی و انقلابی می شود مشکلات را حل کرد اگرچه در بحث عدالت در جامعه که از آرمان های نهضت رهبر کبیر انقلاب است در حوزه های فردی و اجتماعی دچار مشکلاتی هستیم و بسط آن در جامعه جای کار دارد و یقینا برای تحقق دولت انقلابی نیازمند تلاش مضاعف و انقلابی هستیم.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است، گفت: ۸۰درصد جوانان اخبار را از فضای مجازی دنبال می کنند که در اینجا بحث سواد رسانه بسیار مهم است، همینطور افت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان از آسیب های فضای مجازی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به نقش بسیج در گام دوم انقلاب و مردم سالاری دینی، گفت: هرجا از ظرفیت مردم استفاده شد موفق شدیم. در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید رهبر انقلاب بر استفاده از ظرفیت مردم است و میدان داری جوانان در همه عرصه ها که حدود ۸ تا ۹میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می دهند از دستورالعمل های سندبالادستی است.

حبیبی با بیان اینکه وظیفه کارمندان خدمت به مردم است اضافه کرد: هوشیار باشید نقشه ها و توطئه ها دشمن همیشه در کمین ملت و کشور ما است و باید ضمن داشتن نقش ویژه و اساسی از خلاقیت های سازمانی برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

استاندار باید جهادی و کارآمد باشد/ به دنبال وحدت، انسجام و فهم مشترک هستیم

وی با اشاره به موضوع انتخاب استاندار با تأکید بر اهمیت شاخص بومی بودن، تصریح کرد: استاندار باید جهادی، کارآمد و دارای برنامه باشد و امروز در هر انتخابی بیش از گذشته به دنبال وحدت و انسجام و فهم مشترک هستیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به موقعیت ویژه کشور، بیان کرد: ایران از لحاظ موقعیت ژئوپولوتیک با ۱۵کشور همسایه است و دارای ۲۴مرز جاده ای بین المللی و ۵مرز ریلی با همسایگان و دارای ۱۱ بندر تجاری است این در حالی است که ۴۰درصد نفت دنیا از تنگه هرمز استخراج می سود که بر اهمیت موقعیت جغرافیایی ایران می افزاید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه