رهنمودهای رهبر انقلاب به دولتمردان راهکارهای عملی برای رهایی از مشکلات جامعه است

امام جمعه رودسر با بیان اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب به دولتمردان راهکارهای عملی برای رهایی از مشکلات جامعه است، گفت: رهنمودهای رهبر انقلاب به دولتمردان چراغ راه است و امید است مسئولین اجرائی کشور در راستای انجام وظایف خود، آن را همیشه مدنظر داشته باشند.

رهنمودهای رهبر انقلاب به دولتمردان راهکارهای عملی برای رهایی از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه های نمازجمعه شهر رودسر با اشاره به واقعه ۱۷شهریور نباید به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: هفده شهریور سال ۵۷ در میدان ژاله که مردم علیه دستگاه ظالم زمانه ندای اعتراض سر دادند، از زمین و هوا هموطنان ما را به رگبار بستند، همه را به خاک و خون کشیدند، آمار مختلفی از کشته شدگان اعلام گردید، تمام خیابانها به خون آغشته شد، به روایتی بسیاری از مجروحین را به دریاچه نمک انداختند، به بعضی از مجروحین هم که زنده بودند توجهی نکردند.

وی با بیان اینکه این روز مقدمه ی بزرگی شد برای پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ما به این شهدا مدیون هستیم و یاد و خاطره آنها را گرامی میداریم.

امام جمعه رودسر در ادامه با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب گفت: رهنمودهای تاریخی رهبر معظم انقلاب به دولتمردان جدید، چراغ راه است و امید است مسئولین اجرائی کشور در راستای انجام وظایف خود، آنرا همیشه مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام روحانی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد، که فرمودند: این رهنمودها، یک سخنرانی تلقی نشود، بلکه راهکارهای عملی، برای رهایی از مشکلات موجود در جامعه است.

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که این چند سال اخیر با کشور چه کردند، با سفره مردم، با اقتصاد مردم، با کار و تلاش مردم!

امام جمعه رودسر خاطر نشان کرد: از دولتمردان جدید انتظار داریم با نصب العین قرار دادن این رهنمودها، بتوانند تمام گره ها را، یکی پس از دیگری بگشایند.

روحانی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس جمهور وقت کشورمان، بابت حضور بدون تشریفات در میان مردم و ابراز همدردی در جهت رفع مشکلات آنها، گفت: انصافاً وزرائی که جهادی پای میدان آمدند، جای تقدیر دارد.

امام جمعه رودسر در خصوص اتفاق اخیر در بغداد، اجلاس همسایگان عراق، که با توطئه مرموز دولت فرانسه، به اجلاس همکاری ها تبدیل شد، و دولت سوریه به هر دلیلی نتوانست در این اجلاس شرکت کند، تأکید کرد: این اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بود که وزیر خارجه ایران، بعنوان اولین سفر خارجی در صف اول و در ردیف سران کشورها بنشیند و البته این حرکت پیام به همراه داشت، از این رو قاطعانه علیه نظام سلطه سخن گفتند، قابل تحسین است.

روحانی با بیان اینکه دیپلماسی که در مقابل نظام سلطه محکم بایستد و از زبان این ملت مقتدر حرف میزند مورد انتظار ملت ماست، گفت: خط مقاومت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی نیز خواستار همین بود اما متاسفانه در دولت قبل شاهد یک دیپلماسی انفعالی بودیم این در حالی است که دیپلماسی باید تهاجمی و انقلابی باشد.

امام جمعه رودسر با اشاره به سخنان جو بایدن، رئیس جمهور وقت آمریکا مبنی بر اینکه ما برای جنگ به افغانستان رفتیم نه برای ساختن، افزود: بعد از ۲۰ سال آخرین سرباز اشغالگر شیطان بزرگ، خاک کشور مظلوم و بی دفاع افغانستان را ترک کرد و به یک شکست تاریخی تن دادند.

روحانی در پایان خطاب به نظام سلطه، بیان کرد: شما برای جنگ به منطقه آمده بودید، نه ساختن منطقه، پس چرا داعش را خلق کردید؟ شما برای کشتن مردم به منطقه می آیید، شما برای ویرانی منابع زیر زمینی و روزمینی مسلمانان به منطقه می آیید، اما آگاه باشید بر اساس آن انتقام سختی که گفته شد، شما در منطقه جایی ندارید، ملت مظلوم و مقاوم مسلمان منطقه، تا زمانی که یک سرباز آمریکایی در منطقه باشد، خواب آرام را از شما خواهند گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه