افتتاح همزمان ۳۳ طرح صنعتی و ورزشی گیلان/ اشتغالزایی برای ۳۰۰نفر

۳۳ طرح صنعتی و ورزشی گیلان در دومین روز هفته دولت به صورت همزمان، با حضور استاندار در رشت به بهره برداری رسید.

افتتاح همزمان ۳۳ طرح صنعتی و ورزشی گیلان/ اشتغالزایی برای ۳۰۰نفر

به گزارش ۸دی،استاندار گیلان امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های دومین روز هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز ۲۶ طرح صنعتی و ۷ طرح ورزشی استان با ۳۱۳ میلیارد تومان هزینه به صورت همزمان در رشت به بهره‌برداری رسید.

ارسلان زارع با اشاره به افتتاح ۲۶ طرح صنعتی با ۲۹۰ میلیارد تومان هزینه، به صورت همزمان در شهرک صنعتی رشت، اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها، برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

وی با اشاره به راه اندازی ۴۰ واحد صنعتی امسال در گیلان، افزود: واحد‌های صنعتی افتتاح شده در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرف SMD، COB با تکنولوژی مدرن، دستگاه نشاکار و کمباین برنج، دستگاه سمپاشی موتوری و چمن زن، کابین آسانسور، پارچه پرده‌ای، ترانسفورماتور و محافظ برقی فعالیت می‌کنند.

ارسلان زارع با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مسئولان گیلان است، گفت: از دهه فجر پارسال تا هفته دولت امسال، طرح‌های مختلفی در حوزه فرهنگی و ورزشی افتتاح شد و امروز هم ۷ طرح ورزشی با اعتبار حدود ۲۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای ورزشی گیلان به ۲۴ هزار و ۹۶۴ متر ، اضافه کرد: زمین فوتبال سیاهکوچه آستانه اشرفیه، آکادمی مرکزی تخصصی هاکی در رشت، زمین فوتبال چمن مصنوعی در رودبارسرای رضوانشهر و بخش کوچصفهان رشت، زمین فوتبال مجموعه تختی صومعه‌سرا، سالن باستانی پوریای، ولی و زمین فوتبال چمن مصنوعی آزادی فومن، طرح‌های ورزشی هستند که در دومین روز هفته دولت در گیلان افتتاح شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه