توقیف ۱۹ دستگاه خودرو هنجارشکن و برخورد با ۲۲ تور گردشگری فاقد مجوز در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گرو‌های گردشگری در ۲ روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این راستا از تردد ۲۲ گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری و ۱۹ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

توقیف ۱۹ دستگاه خودرو هنجارشکن و برخورد با ۲۲ تور گردشگری فاقد مجوز در گیلان

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: در راستای ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری فاقد مجوز و همچنین با توجه به بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهرستان رشت اقدام می‌کردند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۱۹ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شدند از اعمال قانون ۴۰۰ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان ۵۲۱ دستگاه اتومبیل و دستگیری ۱۶ نفر در این طرح خبر داد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” برخورد با تورهای گردشگری فاقد مجوز در قالب تیم‌های کوهنوردی و اردوهای گردشگری را از فعالیت‌های دیگر نیروی انتظامی برای ساماندهی آنها اعلام کرد و گفت: با بکارگیری ۱۲ تیم پلیس از تردد ۲۲ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۱۱ دستگاه اتو‌بوس و ۱۰ دستگاه مینی‌بوس شامل ۶۳۰ نفر در سطح استان جلوگیری شد.

این مقام انتظامی در پایان تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد و بیان کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه