دستگیری ۱۲ اخلالگر امنیت عمومی در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۲ نفر از عوامل ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.

دستگیری ۱۲ اخلالگر امنیت عمومی در رودسر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اظهار کرد: ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است و پلیس با این افراد برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه افزود: در راستای گزارشات مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان رودسر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت موضوع طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک روز اجرا شد.

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” گفت: در راستای اجرای این طرح، ضمن پلمب ۲ واحد صنفی متخلف، ۱۲ نفر از عوامل ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در سواحل و تفرجگاه‌ها دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه