توقیف ۲۵ خودرو‌ هنجارشکن در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گرو‌‌ه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز طی دو روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این راستا ۲۵ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن توقیف و از تردد ۴۹ گروه گردشگری فاقد مجوز نیز جلوگیری به عمل آمد.

توقیف ۲۵ خودرو‌ هنجارشکن در گیلان

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی افزایش نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت اقدام می‌کردند و همچنین ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

وی در ادامه افزود: در این راستا، ۲۵ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” همچنین از اعمال قانون ۱۸۷ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان هزار و ۸۲۲ دستگاه اتومبیل و دستگیری ۶ نفر در این طرح خبر داد و برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز را از فعالیت‌های دیگر مجموعه انتظامی برای ساماندهی آنها اعلام و بیان کرد: در ۲ روز پایانی هفته گذشته از تردد ۴۹ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۴ دستگاه اتوبوس و ۳۵ دستگاه مینی‌بوس شامل هزار و ۱۲۱ نفردر سطح استان جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی در پایان تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های مجموعه انتظامی گفت: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه