رئیس پلیس‌راه گیلان خبر داد:

برخورد با ۸۰ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: طی دو روز پایانی هفته گذشته از تردد ۸۰ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در معابر برون شهری گیلان جلوگیری شد.

برخورد با ۸۰ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در گیلان

به گزارش هشت‌دی، جاور صفاری با اشاره به اینکه در سطح جاده‌های استان شاهد تنوع کاربران ترافیکی هستیم، اظهار کرد: به صورت مداوم خودروهای سبک، سنگین و دارای مسافر، موتورسواران و دوچرخه‌سوارن در معابر برون شهری حرکت می‌کنند که باید مسؤولان گروه‌های گردشگری و ورزشی، حساسیت ویژه‌ای بر ایمنی تردد این نوع از کاربران در سطح معابر استان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در راستای برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و همچنین با توجه به بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از افراد که با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در سطح معابر برون شهری اقدام می‌کنند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: در این راستا با بکارگیری ۹ تیم پلیس راه از تردد ۷۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه مینی‌بوس شامل ۳۹۶ نفر، ۲۷ دستگاه خودرو آفرودی به تعداد ۷۳ نفر و ۱۰ تور دوچرخه‌سواری جلوگیری شد.

صفاری در پایان به نارضایتی مردم از اقدامات هنجارشکنانه گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز اشاره و خاطرنشان کرد: برخورد با افراد هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه