فرماندار رشت در دیدار با عوامل سریال مهر بانو، تاکید کرد؛

لزوم انتقال نشاط اجتماعی با زبان هنر‌/ بانوان نقش ارزنده ای در توسعه و پویایی جامعه دارند

فتح اللهی با بیان اینکه با زبان هنر آسیب های اجتماعی کاهش و نشاط و پویایی انتقال داده می شود، گفت‌: بانوان گیلانی با ‌حضور پر رنگ در عرصه های مختلف، توسعه و پویایی جامعه را فراهم می کنند.

لزوم انتقال نشاط اجتماعی با زبان هنر‌/ بانوان نقش ارزنده ای در توسعه و پویایی جامعه دارند

به گزارش ۸دی،علی فتح اللهی در دیدار با عوامل سریال مهر بانو از شبکه استانی باران، اظهار کرد‌: هنر یک هنرمند و بازیگر انتقال درد و خوشی های جامعه به زبان هنرمندانه است.‌

فرماندار رشت با بیان اینکه زندگی کردن در کنار هم فقط رفع نیازهای فیزیکی از جمله زیر ساخت های عمرانی‌، آب و برق‌، گاز و … نیست، گفت‌: همه ما انسان های به نیازهای عاطفی چون‌ محبت و خنداندن، مهربانی و درد هم دیگر را متوجه شدن نیازمندیم و‌ تامین این نیازها در هیچ جای از دنیا به صورت ابلاغیه عنوان نمی شود بلکه یک هنر است.‌

وی اذعان کرد‌: اگر در جامعه ای زندگی می‌کنیم که توسعه یافته است‌، یقینا آن جامعه با تمامی عواملش به عنوان توسعه یافته شناخته شده است‌.

فتح اللهی‌ تصریح کر‌د: توسعه همه جانبه با‌ جامعه ای که رشد کرده خیلی متفاوت است‌.

فرماندار‌ رشت به تاثیر گذاری دنیای هنر در توسعه جامعه پرداخت و خاطر نشان کرد: با زبان هنر می توان بسیاری از مشکلات و موانع و آسیب های جدی اجتماعی را شناسایی و رفع کرد‌.

وی ادامه داد‌: تولید یک اثر هنری در قالب انتقال نشاط اجتماعی‌ در جامعه بسیار تاثیر گذار است.‌

فتح اللهی با تاکید بر اینکه‌ تولید محتوای هنری فقط با اندیشه و قلم هنرمند ماندگار و تاثیر گذار می‌شود، ‌افزود: تولید محتوای سریال پایتخت‌، که به نوعی فرهنگ‌ اصیل مازندران را به نمایش گذاشت و با طنز های ارائه شده در سریال، شادی جامعه را فراهم کرد و فرهنگ آن دیار را به دیگر نقاط‌ ایران انتقال داد.‌

وی‌ در ادامه‌ اضافه کرد‌: سریال ن خ نیز به نوعی‌ فرهنگ و آداب و رسوم ‌غرب ایران را به نمایش در‌آورد.‌

نماینده عالی دولت در مرکز استان به فرهنگ غنی گیلان پرداخت و اظهار کرد‌: گیلان دارای تنوع غذای با آداب و رسوم غنی و گویش های محلی متفاوت است و هم چنین دارای طبیعت بکر خدا‌دادی است که این نعمات در کنار هم این استان را نسبت به دیگر استان ها متمایز کرده‌،‌ فرهنگ و مواهب طبیعی ‌این استان‌ برای خیلی ها که در گیلان زندگی می‌کنند نا شناخته است.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه هر گونه مشکل و معضل در شهر‌ مستقیما به فرمانداری آن شهرستان انتقال داده می شود، تصریح کرد: ‌در این راستا ۷۰ کار گروه،  شورا و کمیته در حوزه های مختلف در شهرستان رشت تشکیل شده است‌.

وی در ادامه به فعالیت گسترده بانوان گیلانی در عرصه های مختلف پرداخت و اظهار داشت: بانوان این استان خوشبختانه در حوزه های مختلف ورزشی‌، علمی‌، هنری‌، اجتماعی‌، فرهنگی و حتی اقتصادی خوش درخشیده اند و افتخار گیلان هستند‌.

وی با تاکید بر اینکه گیلان و شهر رشت جز اولین ها در بخش ها ‌و حوزه های مختلف بوده، اذعان داشت‌:‌این شهرستان بزرگان و فرهیختگانی در خود نهفته دارد که افتخار ایران بوده و در دنیا نیز خوش درخشیده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه