عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

جریانات و گروه های سیاسی و مردم تقویت نظام را مد نظر قرار دهند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و جریانات و گروه های سیاسی تقویت نظام را در رفتار و گفتارشان مد نظر قرار دهند، گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد وحدت را در جامعه متجلی خواهد کرد.

جریانات و گروه های سیاسی و مردم تقویت نظام را مد نظر قرار دهند

به گزارش ۸دی،خلیل بهروزی فر با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه برای برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: انتخابات ۲۸ خرداد انتخاباتی حساس برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. قطعا این انتخابات برای کشورهای معاند و در راس آن استکبار جهانی نیز حائز اهمیت است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با عنایت به اینکه ما زیر چتر نظام جمهوری اسلامی هستیم، قطعا یکی از عواملی که باعث می شود انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، وحدت در بین گروه ها، جریان ها و احزاب و مردم بوده است. خوشبختانه تا الان نیز اتحاد و انسجام در کشور ما حاکم بوده است. امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز این اتحاد از طرف گروه ها و جریان های سیاسی و همچنین مسئولان و مردم حفظ شود.

وی ادامه داد: مطمئنا جریانات سیاسی و مردم آنچه را که باید ببینند، تقویت نظام است که البته انصافا مردم و گروه های سیاسی در همین راستا گام برداشته اند. توجه به تاکیدات و توصیه های رهبری در این رابطه بسیار حائز اهمیت است چرا که ایشان نقشه راه آینده را ترسیم کرده اند.

بهروزی فر تاکید کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات وحدت را در جامعه متجلی خواهد کرد و به همین دلیل نیز حاکمیت باید تلاش کند فشار اقتصادی و درگیری های معیشتی مردم را کاهش دهد. مردم ما علیرغم این همه مشکل اقتصادی اما هیچ گاه دست از دفاع از انقلاب و نظام برنداشته اند.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم همواره مطالبات شان را داشته اند و این مطالبات به حق است. وظیفه حاکمیت نیز این است که بر اساس قانون مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع کند تا آنها به انقلاب و نظام دلگرم شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه