معارفه مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان/ حبیبی: سپاه به دنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه است

سرهنگ “حسن حبیبی” جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج در جلسه معارفه مسئول بسیج کارمندان با بیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه هستیم گفت: طبق گفته فرمانده سپاه، این سازمان به نفع هیچکس در انتخابات فعالیت نمی‌کند و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه به کار می‌گیرد.

معارفه مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان/ حبیبی: سپاه به دنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ حسن حبیبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم ماهیت کار مسئولان نظام است اظهار کرد: آمریکا قدرت مانور سیاسی به پشتوانه رژیم پهلوی داشت اما نهضت امام با پشتیبانی مردم، گفتمانی جدید را در عرصه بین المللی رقم زد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها مسیر رشد و تعالی را طی می‌کند افزود: در آستانه انتخاباتی هستیم که در گام دوم انقلاب برگزار می‌شود و بسیار اهمیت دارد‌.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با اشاره به اینکه مردم ما پایبند به ارزش‌های دینی هستند و پیوند عمیق آنها با انقلاب مثال زدنی است تصریح کرد: با وجود مشکلات و گلایه های به حق، باید با انتخاب درست کشور را در اختیار فردی صالح قرار دهیم.

حبیبی مشارکت حداکثری را عامل ثبات و انسجام ملی دانست و بیان داشت: مشارکت حداکثری در تصمیم سازی دولت‌ها و پیشبرد اهداف موثر بوده و در عرصه بین المللی تراز انقلاب را دو چندان می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج ادامه داد: با توجه به اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی طی این ۴۰ سال و تضعیف آمریکا باید هدف امام یعنی وحدت جهان اسلام، محقق شود‌.

وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه هستیم عنوان کرد: طبق گفته فرمانده سپاه، این سازمان به نفع هیچکس در انتخابات فعالیت نمی‌کند و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه به کار می‌گیرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: رای مردم فرصتی ۴ ساله را در اختیار شخصی می‌گذارد که ۹۲ درصد بودجه کشور را در اختیار دارد.

در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ “عباس حسینی” تقدیر و سرهنگ “رضا رنجبر” به عنوان مسئول جدید بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه