امام جمعه آستارا: دولت‌ها برای ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی تلاش کنند

امام جمعه آستارا با بیان اینکه روز جهانی قدس متعلق به امت اسلام است، گفت: این روز فرصتی برای نمایش وحدت مسلمین است و دولت ها باید برای ریشه کنی غده سرطانی رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

امام جمعه آستارا: دولت‌ها برای ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی تلاش کنند

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا اظهار کرد: برخی کشورهای عربی با خیانت به آرمان های امت اسلام به دنبال عادی سازی روابط با سران استکبار هستند و مسلمانان نسبت به این امر گلایه مند و معترض هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود و خانواده ها فرزندان خود را برای تحصیل در حوزه علمیه تشویق کنند.

خطیب جمعه آستارا در ادامه گفت: سردار سلیمانی،مرد میدان بود و حضور این مجاهد خستگی ناپذیر در جبهه های مقاومت باعث تقویت دستگاه دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

حافظ نیا افزود: اگر تلاش های جوانان مبارز نبود، داعش و معاندان اسلام به مرزهای کشور ما نزدیک می شدند و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و مقاومت در اذهان ملت ایران اسلامی زنده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز وقف از مردم شهرستان آستارا خواست نسبت به این صدقه جاریه توجه ویژه داشته باشند و فرهنگ وقف را بیشتر ترویج دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه