مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان:

انتخابات آتی بسیار مهم‌تر از صرفاً تغییر یک رئیس دولت است

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: اگر قرار است مسیر گام دوم انقلاب را برای تمدن سازی طی کنیم و به تمدن اسلامی برسیم تا ظهور محقق شود باید انتخابات پیش رو را بسیار مهم بدانیم و در نظر داشته باشیم که این انتخابات بسیار مهم‌تر از صرفاً تغییر یک رئیس دولت است.

انتخابات آتی بسیار مهم‌تر از صرفاً تغییر یک رئیس دولت است

به گزارش ۸دی، سجاد ستوده صبح امروز در همایش مشق مجازی (اولین همایش فعالان و مدیران فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان) با بیان اینکه در ۲۰ سال اخیر در هیچ دوره‌ای فضای انتخابات انقدر سرد نبود بیان کرد: زمستان‌های سال انتخابات از دهه هفتاد به بعد پر از شور انتخاباتی بود اما امسال اینطور نیست.

وی با اشاره به ورود تدریجی مطبوعات و سایت‌های خبری و سیاسی به فضای انتخابات گفت: عملکرد دولت و فضای اقتصادی و تورم بی سابقه در کشور باعث شده با یک فضای سرد انتخاباتی مواجه باشیم.

وظیفه فعالان فضای مجازی زمینه سازی برای افزایش مشارکت مردمی است

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با توجه به سخنان اخیر رهبری مبنی بر ضرورت آغاز فعالیت‌های انتخاباتی تصریح کرد: وظیفه فعالان فضای مجازی زمینه سازی برای افزایش مشارکت مردمی است.

ستوده افزود: باید برای شور و نشاط و افزایش مشارکت مردمی زمینه سازی کرده و به مردم کمک کنیم که درست انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه هنوز هم عده‌ای از عملکرد دولت در برجام دفاع می‌کنند عنوان کرد: نهادهای رسانه‌ای جریان غرب گرای داخل کشور با تمام توان از برجام دفاع می‌کنند و دانشجویان و فعالان فضای مجازی باید این موضوعات را با تبیین درست برای مردم روشن کنند.

انتخابات ۱۴۰۰؛ مجازی ترین انتخابات تاریخ ایران

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی‌های انتخابات سال آینده گفت: این انتخابات مجازی ترین انتخابات تاریخ ایران خواهد بود و وجود کرونا و نیز نفعی که جریانات غرب‌گرای حامی دولت از تعطیلی همایش ها و جلسات انتخاباتی می برند، بر این مجازی شدن می افزاید.

ستوده با تاکید بر اینکه واتساپ، اینستاگرام و تلگرام به ترتیب بیشترین اپ‌های مورد استفاده مردم هستند بیان داشت: پلتفرم اثرگذار در انتخابات پیش رو تلگرام است و جریان اتقلاب باید حضور موثر در آن داشته باشند.

وی با اشاره به تغییر پارادایم در فضای عمومی کشور گفت: انتخابات بعدی وضعیت سیاسی ۸ ساله آینده را مشخص می‌کند و سوگیری جریان مجلس و جریان‌های اجتماعی در سطح جامعه را مشخص می‌کند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمدن سازی یک پروسه طولانی است افزود: طبق بیانیه گام دوم، در ۴۰ سال بعدی باید به تمدن نوین اسلامی رسید و ۲ سال آن در دولت روحانی گذشت که باعث عقب گرد ما شد و ۴ سال بعد مسیری است که یا این روند را تسریع یا آن را کند کند.

ستوده ادامه داد: اگر قرار است مسیر گام دوم انقلاب را برای تمدن سازی طی کنیم و به تمدن اسلامی برسیم تا ظهور محقق شود باید انتخابات پیش رو را بسیار مهم بدانیم و در نظر داشته باشیم که این انتخابات بسیار مهم‌تر از صرفاً تغییر یک رئیس دولت است.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات مجازی است و کنش اصلی آن در حوزه فضای مجازی رخ می‌دهد تصریح کرد: شور انتخاباتی در فضای مجازی رخ می‌دهد و بسیاری از اپلیکیشن‌ها نیز از این فرصت برای سوجویی خود استفاده می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه