نماینده مردم رشت و خمام در مجلس مطرح کرد:

امیدواری مردم گیلان به احیای واحد‌های تولیدی این استان پیرو سفر اخیر رئیس دستگاه قضا

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به سفر اخیر رئیس دستگاه قضا به استان گیلان، گفت: آیت‌الله رئیسی در این سفر برخی مشکلات واحد‌های اقتصادی را مورد بررسی قرار داد و در ادامه دستورات مناسبی را صادر کرد با اقدامات صورت گرفته از سوی رئیس دستگاه قضا می‌توان به رفع موانع تولید در استان گیلان امیدوار بود.

امیدواری مردم گیلان به احیای واحد‌های تولیدی این استان پیرو سفر اخیر رئیس دستگاه قضا
به گزارش ۸دی،جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله رئیسی به استان گیلان و امیدواری مردم به احیاء کارخانه‌های این استان اظهارداشت: سفر آیت‌الله رئیسی به استان گیلان، سفر بسیار خوبی بود.

وی با تاکید بر آیت‌الله رئیسی در این سفر برخی مشکلات واحدهای اقتصادی را مورد بررسی قرار داد و در ادامه دستورات مناسبی را صادر کرد، تصریح کرد: شاید جالب توجه باشد که آیت الله رئیسی به هر استانی که سفر می‌کند با چنین پدیده‌هایی – تخلف در واگذاری شرکت‌ها – مواجه می‌شود لذا  معتقدم تاخیر در بررسی این موارد در ادوار گذشته موجب شکل‌گیری این فرآیند غلط شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد به سیاست‌های وزارت صمت و اقتصاد و اموردارایی پیرو واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی تاکید کرد: این وزارتخانه‌ها هم باید پاسخگوی فرآیندهای اشتباه در این عرصه باشند.

وی افزود: به اعتقاد بنده باید تیمی از مسئولان با برگزاری جلساتی این مشکلات را حل و فصل کنند وگرنه تکرار این گونه مباحث در استانها به هیچ وجه به صلاح نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به تدابیر قضایی درباره احیا دو کارخانه در استان گیلان اظهار داشت: باید مشکلات این کارخانه‌ها به سرعت تعیین تکلیف شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در این سفر به صراحت اعلام کردند که قوه قضائیه در کنار بخش خصوصی می‌ماند و از این بخش حمایت می‌کند، بیان داشت: این مسئله جای بسی امیدواری است چرا که این نکته حاوی این  است که دولت هم باید تصدی گری در این بخش را کنار بگذارد.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تاکید کرد: ورود آیت‌الله رئیسی به احیاء دو کارخانه «ایران پوشش» و «رشت الکتریک» در استان گیلان ، ورودی جانانه و انقلابی است  و باید دقت‌های لازم در این راستا صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی رئیس دستگاه قضا می توان به رفع موانع تولید در استان گیلان امیدوار بود.

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه