نماینده رشت و خمام در مجلس در گفتگو با هشت‌دی:

دولت در حمایت از کار و کارگر ضعف‌ها و موانع را به مجلس ارائه دهد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنش‌های شدید اقتصادی معضل‌ اصلی در حمایت از کار و کارگران است، گفت: دولت می‌تواند در این راستا ضعف‌ها و موانع را به مجلس ارائه دهد و این آمادگی توسط مجلس در راستای حل معضلات وجود دارد.

دولت در حمایت از کار و کارگر ضعف‌ها و موانع را به مجلس ارائه دهد

جبار کوچکی‌نژاد در گفت و گو‌ با هشت‌دی با گرامیداشت روز جهانی کار و‌ کارگر اظهار کرد: قوانین متعددی در حوزه حمایت از این قشر زحمتکش در بخش‌های امنیت‌ شغلی و حمایت از حقوق کارگران وجود دارد.

وی به تنش‌های شدید اقتصادی به عنوان معضل‌ اصلی در این حوزه اشاره کرد و گفت: این چالش، کارفرمایان را در پرداخت حقوق و کارگران را در ارائه خدمات دچار مشکل می‌کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تصریح کرد: در رأس امور، دولت به عنوان متولی حمایت از کار و کارگر، می‌تواند ضعف‌ها و موانع را به مجلس ارائه دهد و این آمادگی توسط مجلس در راستای حل معضلات وجود دارد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اقدامات فراکسیون‌کارگری در راستای حمایت از حقوق کارگران خاطرنشان کرد: جلسات‌متعددی در دولت در این خصوص برگزار شد، با توجه به تورم موجود، باید شاهد افزایش حقوق باشیم لذا تا زمانی که چرخه تولید و‌ حمایت از کارفرما صورت نگیرد، وضعیت کارگران بهبود نخواهد یافت که در این راستا جلساتی با وزیر مربوطه و تشکل‌های‌کارگری برگزار شد و اقدامات نظارتی در حال انجام است.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه