نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

لغو قانون تبدیل وضعیت ایثارگران برازنده رشادت‌ آنها نیست

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و برازنده آنها نیست که با بی‌توجهی و اجرایی‌نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی‌مهری قرار گیرند.

لغو قانون تبدیل وضعیت ایثارگران برازنده رشادت‌ آنها نیست

به گزارش هشت‌دی، محمدرضا احمدی‌سنگری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجلس یازدهم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را شروع کرد و باید در سال‌جاری هم تداوم پیدا می‌کرد لذا لغو آن به هر دلیلی قابل‌قبول نیست.

وی در ادامه افزود: نامه با امضای بیش از یک‌صد نماینده مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تهیه شده و در آن موضوع اهمیت قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گوشزد شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و برازنده آنها نیست که با بی‌توجهی و اجرایی‌نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی‌مهری قرار گیرند، تصریح کرد: لغو این قانون اشتباه است و هنوز بسیاری از فرزندان ایثارگران منتظر و نگران تبدیل وضعیت خودشان هستند.

احمدی‌سنگری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مجلس یازدهم این موضوع را به‌عنوان اولویت مورد تجدیدنظر قرار دهد و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران احیا و به نتیجه برسد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه