نماینده رشت و خمام در مجلس در گفتگو با هشت‌دی مطرح کرد:

ساماندهی کارگران شرکتی فارغ از مداخله واسطه‌گران با تلاش نمایندگان مجلس یازدهم 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، گفت: در مجلس یازدهم بحث ساماندهی کارگران شرکتی مطرح شد تا فارغ از مداخله واسطه‌گران، حمایت‌های دولت به طور مستقیم به کارگران پرداخت شود.

ساماندهی کارگران شرکتی فارغ از مداخله واسطه‌گران با تلاش نمایندگان مجلس یازدهم 

محمدرضا احمدی سنگری در گفت و گو با هشت‌دی، با اشاره به اهمیت جایگاه کارگران در به جریان‌ انداختن چرخه‌ اقتصادی‌ کشور اظهار کرد: اگر حضور مؤثر کارگران در عرصه‌های مختلف جامعه نبود آنگونه که باید و شاید شاهد رشد و خودکفایی در کشور نبودیم و‌ این حرکت نشان از همت بلند کارگران در تمامی عرصه‌ها به ویژه در حوزه صنعت دارد.

وی به وظیفه مجلس و دولت در جهت حمایت از قشر کارگران اشاره کرد و گفت: در مجلس یازدهم بحث ساماندهی کارگران شرکتی مطرح شد تا فارغ از مداخله واسطه‌گران، حمایت‌های دولت به طور مستقیم به کارگران پرداخت شود که این طرح در شورای نگهبان با مشکلاتی مواجه شد و به مجمع تشخیص مصلحت فرستاده شد و در نهایت با کسب بیش از ۸۵ درصد رأی تصویب شد تا این قشر با اطمینان خاطر و امنیت شغلی با انگیزه مضاعف به کار و فعالیت بپردازند.

نماینده رشت تصریح کرد: در سال‌گذشته شاهد افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران بودیم و همچنین در سال جدید نیز ۲۰ درصد این افزایش صورت گرفت تا جایگاه و منزلت این قشر پرتلاش حفظ شود و لذا در این مسیر در راستای حمایت از کارگران فرو‌گذار نخواهیم کرد.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: در شرکت‌های خصوصی نیز علاوه بر حمایت کارگران از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، نخبگان در جهت اشتغال‌آفرینی در راستای حمایت دوجانبه قدم برمی‌داریم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه