نماینده مردم رشت و خمام در گفتگو با هشت‌دی:

اقتدار نظام اسلامی مرهون واقعه غدیر و ولایت است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عید غدیرخم به عنوان عید ولایت در استمرار اسلام از جایگاهی ویژه‌ای برخوردار است، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان مرهون واقعه غدیر و ولایت است.

اقتدار نظام اسلامی مرهون واقعه غدیر و ولایت است

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با هشت‌دی، با اشاره به جایگاه عید سعید غدیر خم در بین شیعیان اظهار کرد: اعیاد فراوانی در دین اسلام وجود دارد که عید غدیرخم به عنوان عید ولایت و استمرار اسلام از جایگاهی ویژه برخوردار است.

وی به جایگاه ولایت در حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: تعیین امام‌ علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر‌ اسلام (ص)، نقطه عطفی در تاریخ اسلام است که در میان شیعیان و آزادگان جهان از جایگاه مهمی برخوردار است.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروزه اقتدار نظام جمهوری اسلامی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان مرهون واقعه غدیر و ولایت است که خداوند توفیق درک این واقعه بزرگ و ولایت را در حمایت از آن به همگان عنایت کند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به جایگاه ولایت‌مداری در اسلام بیان کرد: حکومت اسلامی، حکومتی است که در آن احکام اسلام پیاده‌سازی شده باشد که این مهم پس از قرن‌ها تلاش توسط رهبر‌کبیر‌انقلاب محقق و مستقر شد، انقلاب‌ اسلامی مینیاتور کوچکی از حکومت اسلامی در دنیا به نمایش گذاشت که تمام آزادی‌خواهان جهان در امتداد آن قدم برمی‌دارند لذا نظام جمهوری اسلامی در سایه اسلام رشد و تحقق یافته است.

ضرورت مردمی‌سازی در بخش اقتصادی

وی افزود: مردم همیشه به وظایف خویش در تمامی دوران و در پیچ‌های حساس تاریخی واقف بوده و هستند، امروزه نیز با وجود تمامی مشکلات در صحنه‌ حضور دارند و شاهد اقتدار این نظام زیر سایه این ملت هستیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش‌های دیگری که نیازمند این حضور هستیم نیز مسئولین وظیفه دارند تا زمینه را فراهم کنند، با توجه به اقتدار سیاسی و نظامی موجود در این نظام، در بخش اقتصادی نیز با مردمی‌سازی موفق خواهیم بود اما متاسفانه اقتصاد در انحصار دولت‌ها قرار دارد این در حالی است که پویایی و رشد اقتصاد با حضور مردم میسر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه