انتقاد “احمدی سنگری” از عملکرد مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گیلان

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گیلان، گفت: انتظار ما از آموزش‌ و پرورش بیشتر بود چراکه ما انتظار داشتیم با ورود نیروهای دلسوز و متخصص، آموزش‌ و پرورش تقویت شود اما مبنای انتصابات در این اداره کل معلوم نیست.

انتقاد “احمدی سنگری” از عملکرد مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گیلان

به گزارش ۸دی، “محمدرضا احمدی سنگری” امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه جذب اعتبار ندارند بلکه ما در کنار وظایف قانونی صرفاً یک تسهیل گر هستیم، اظهار کرد: مسئولان باید در پیگیری اموری همچون راه بیشتر تلاش کنند تا رضایت نسبی مردم، فراهم شود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب راه‌های اصلی در استان، افزود: راه خمام به خشکیبجار یکی از راه‌های خطرناک در استان هستند و ما منتظریم تا دستگاه متولی مشکلات آن را سریعاً حل کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گیلان، گفت: انتظار ما از آموزش‌ و پرورش بیشتر بود چراکه ما انتظار داشتیم با ورود نیروهای دلسوز و متخصص، آموزش‌ و پرورش تقویت شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بچه‌های انقلابی از آموزش‌ و پرورش گیلان دلسرد شده‌اند، تصریح کرد: از مدیرکل آموزش‌ و پرورش گیلان این انتظار بود تا همه خانواده آموزش‌ و پرورش را یکدست ببینید اما مبنای انتصابات در این اداره کل معلوم نیست.

احمدی سنگری با اشاره به طرح رتبه‌بندی فرهنگیان نیز گفت: در رتبه‌بندی فرهنگیان، مجلس وظیفه خود را انجام داده است و منتظریم تا این قانون هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم همچنین تصریح کرد مدیران استان شعار دولت رئیسی را که انقلابی بودن و جهادی بودن هست را جدی بگیرند و در بدنه دولت از مدیران قوی استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علوی
انتصابات+نماینده=گلمندی رهبری
عسگری
یعنی نگذاشت دو روز از بیانات رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات بگذره بعد حرف بزنه ؟
در حاشیه