پدر شهید "اسماعیل سیرت نیا" در گفتگو با ۸دی:

جوانان راه سردار سلیمانی را با پشتیبانی از ولایت ادامه دهند/ قلبم از نبود سردار آتش گرفت

پدر شهید “سید اسماعیل سیرت نیا” با بیان اینکه از خداوند می‌خواهم به جوانان ما توفیق دهد تا در خط ولایت حرکت کنند گفت: از جوانان می‌خواهم که حضرت آقا را تنها نگذارند زیرا ایشان صادق و دلسوز این کشور و انقلاب هستند.

جوانان راه سردار سلیمانی را با پشتیبانی از ولایت ادامه دهند/ قلبم از نبود سردار آتش گرفت

پدر شهید “سید اسماعیل سیرت نیا” در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به ولایتمداری فرزند شهیدش اظهار کرد: در جریان فتنه ۸۸، سید اسماعیل جزء برگزارکنندگان راهپیمایی هشت دی در رشت بود و توانست زمینه برچیده شدن بساط فتنه گران را جمع کند.

وی با اشاره به اینکه پس از شهادت فرزندش در سوریه، شناخت بیشتری نسبت به سردار سلیمانی پیدا کرد عنوان داشت: سردار سلیمانی بسیار پاک و همانند فرشته‌ها بود و برای جامعه مسلمانان زحمات زیادی کشید.

این جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پس از ملاقات حضوری با سردار سلیمانی در کنگره شهدای گیلان، شیفته مرام و شخصیت او شدم گفت: از روزی که خبر شهادت سردار را شنیدم، شبانه روز سر نماز برای او گریه می‌کنم زیرا قلبم از نبود او آتش گرفته است.

پدر شهید سیرت نیا ادامه داد: کاش افراد بیشتری مانند سردار سلیمانی در ایران داشتیم اما او نمونه بی‌نظیری بود که همتا ندارد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم و من فرزندم را با افتخار تقدیم نظام و رهبری کرده‌ام تصریح کرد: همه ما باید پیرو خط ولایت باشیم چون زندگی ما به این انقلاب مدیون است.

وی افزود: سردار سلیمانی انسان خوب، صادق، خالص و مهربانی بود که این ویژگی‌ها باعث شد همه مردم عاشق او شوند.

پدر شهید مدافع حرم گیلانی با بیان اینکه از خداوند می‌خواهم به جوانان ما توفیق دهد تا در خط ولایت حرکت کنند، عنوان کرد: از جوانان می‌خواهم که حضرت آقا را تنها نگذارند زیرا رهبری صادق و دلسوز این کشور و انقلاب هستند.

جانباز دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جوانان ما باید راه سردار سلیمانی را ادامه دهند و بدانند اگر این کشور و انقلاب با وجود دشمنی‌های بسیار همچنان قوی و محکم ایستاده، به دلیل آن است که امام زمان از آن حمایت می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه