رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان در گفتگو با ۸دی:

“حاج قاسم سلیمانی” پرچمدار بازسازی عتبات عالیات شد/ توزیع ۲هزار بسته معیشتی در رشت

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به اینکه “حاج قاسم” برای ما نه فقط یک قهرمان ملی و دینی بلکه یک فرمانده بود، گفت: شاید هنوز هم خیلی از مردم ندانند که اساسا تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات به دستور و تلاش سردار سلیمانی بود و او بود که فرماندهی کار را بر عهده‌ داشت.

“حاج قاسم سلیمانی” پرچمدار بازسازی عتبات عالیات شد/ توزیع ۲هزار بسته معیشتی در رشت

سرهنگ مجید دوهندو، رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان با حضور در پایگاه خبری تحلیلی هشت دی با عرض تسیلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه همگان در پی عرض ارادت خود به هر نحوی به این سردار بزرگ سپاه اسلام هستند اظهار کرد: ما به عنوان خدمت گزاران مردم در ستاد عتبات عالیات و همکاران ما در موکب های سراسر استان باید جلوه های بیشتری از ارادت خود و مردم را به این سرافراز اسلام نشان دهیم.

ستاد بازسازی عتبات عالیات به دستور سردار سلیمانی و در پی تلاش او تشکیل شد

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم برای ما نه فقط یک قهرمان ملی و دینی بلکه یک فرمانده بود، بیان کرد: شاید هنوز هم خیلی از مردم ندانند که اساسا تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات به دستور و تلاش سردار سلیمانی بود و او بود که فرماندهی کار را بر عهده‌ داشت.

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان در ادامه تصریح کرد: سال ها دوری از صحن و سرای اهل بیت(ع) به واسطه وجود رژیم دیکتاتوری حزب بعث، چنان عطشی در وجود شیعیان و محبین خاندان عصمت و طهارت ایجاد کرده بود که به محض سقوط این دیکتاتوری، سیل عظیم جمعیت برای زیارت مراقد مطهر ائمه اطهار(ع)  سرازیر شهرهای مقدس نجف، کربلا، سامرا و کاظمین شد که اصلا در آن زمان شرایط لازم را برای پذیرایی از زائرین نداشت.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا هرکس بر اساس توان، تمکن و تخصص خویش قدمی برای رفع مشکلات و معضلات بر می داشت افزود: این اشتیاق وصف ناپذیر و اعلام آمادگی مردم برای کمک به بازسازی، زمینه ساز تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات به پرچمداری شهید سرافراز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد که اکنون بیش از ۱۵ سال از تشکیل آن می گذرد.

دوهندو با اشاره به اینکه با فرا رسیدن اولین سالروز شهادت سردار سرافراز جبهه مقاومت و مدافع حرم اهل بیت(ع) ما بیش از همه بر خود واجب می دانیم که این روز را گرامی بداریم گفت: در ابتدا خود را موظف دانستیم تا با کمک و هماهنگی سازمان زیبا منظر شهرداری رشت اقدام به فضاسازی سطح شهر کنیم.

توزیع ۲هزار بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در رشت

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به برپایی دو موکب در شهر رشت واقع در میدان صیقلان و میدان شهدای ذهاب به مدت یک هفته به یاد این سردار شهید، بیان کرد: این ۲ موکب به دلیل وجود شرایط کرونایی و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی در میان قشر آسیب پذیر خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور مؤثر و فعال بخش عتبات خواهران ادامه داد: همه ستادهای عتبات عالیات در شهرستان ها هر کدام به صورت مجزا و به فراخور امکاناتی که دارند اقدام به برپایی موکب و توزیع بسته های بهداشتی بین نیازمندان خواهند کرد تا شاید بتوانیم ذره ای از دین خود را به سردار شهید سرافراز اسلام ادا کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه