مشارکت ۳گروه جهادی از روحانیون صومعه‌سرا در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی + تصاویر

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه صومعه سرا گفت: سه گروه جهادی طلاب و روحانیون در اجرای طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی“ در شهرستان  صومعه سرا مشارکت دارند.

مشارکت ۳گروه جهادی از روحانیون صومعه‌سرا در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی + تصاویر

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام جابر مکرم، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه صومعه سرا از مشارکت سه گروه جهادی از روحانیون در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: سه گروه جهادی طلاب و روحانیون در اجرای طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی“ در شهرستان  صومعه سرا مشارکت دارند.

حجت الاسلام جابر مکرم افزود: طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” در سه فاز حمایتی نظارتی و مراقبتی و به صورت محله محور و خانه به خانه توسط بسیجیان و کادر بهداشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸هزارو ۳۰۰ خانوار غربالگری شده اند افزود: در راستای منویات رهبری و تفاهم‌نامه بین سپاه پاسداران و وزارت بهداشت این طرح در شهرستان صومعه سرا با مشارکت تمامی آحاد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح بر محوریت محله و خانواده است، برای قبل و بعد از بیماری دیده شده و تمام اقشار پای کار هستند تا کاهش تلفات و کنترل بیماری را در هفته‌های آتی شاهد باشیم.

منبع: بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه