امام جمعه صومعه‌سرا:

مردم و مسئولان خواهان‌ مجازات سخت عاملان ترور شهید فخری‌زاده هستند

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: در ترور زبونانه سردار سلیمانی صحبت از سیلی و انتقام سخت بود و در ترور شهید فخری‌زاده هم گفته شد که انتقام سخت در راه است و همه مردم و مسئولان خواهان‌ مجازات سخت آمران و عاملان این ترور هستند.

مردم و مسئولان خواهان‌ مجازات سخت عاملان ترور شهید فخری‌زاده هستند
به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت رحلت عالم مجاهد و یار دیرین امامین انقلاب، مرحوم آیت‌الله یزدی اظهار کرد: آیت‌الله یزدی شخصیتی که پرورش یافته مکتب حضرت امام(ره) بود و در همراهی امام(ره)، زندان و تبعیدهای مکرر را تحمل کرد و پس از انقلاب در خدمت به نظام و انقلاب در جایگاه‌های مختلف نظام، خدمتگزاری صادق و یاری امین برای امامین انقلاب بود و با صراحت لهجه و شهامت هر جا که لازم بود از انقلاب و نظام و رهبری نظام دفاع کرد.

وی افزود: این روزها که موج سوم ویروس کرونا نگرانی‌های زیادی را به وجود آورد، سپاه پاسداران که همیشه و در همه بحران‌ها در کنار مردم و در خدمت به مردم شریف خالصانه حضور دارد، این بار در طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با به کارگیری نیروهای بسیجی، در شهر و روستا به در خانه‌ها برای تست افراد و شناسایی افراد مبتلا حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه بسیجیان برای غربالگری در هوای سرد خانه به خانه حضور پیدا می‌کنند گفت: از این اقدام پسندیده قدردانی می‌کنم و از همه خانواده‌ها و شهروندان عزیز می‌خواهم با فرزندانشان همکاری کنند تا ان‌شاءالله همگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد فروکش کردن این ویروس منحوس و عادی شدن وضعیت در شهرستان باشیم.

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: در ترور زبونانه سردار سلیمانی صحبت از سیلی و انتقام سخت بود و در ترور شهید فخری‌زاده هم گفته شد که انتقام سخت در راه است و همه مردم و مسئولان خواهان‌ مجازات سخت آمران و عاملان این ترور هستند.

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اما تأخیر در پاسخ مناسب و انتقام سخت، یک نوع فرصت سوزی است که بطور طبیعی از خشم و خروش و تنفر مردم کاسته خواهد شد و نباید این مطالبه و انتظار مردم صبور به تأخیر بیفتد.

وی با بیان اینکه اما نکته اینجاست که ترور دانشمندان هسته‌ای و سردار جبهه مقاومت، نتیجه همکاری و هماهنگی مثلث شوم غربی، عبری و عربی است اظهار کرد: بی تردید انتقام سخت با اخراج زبونانه امریکا و نابودی رژیم غاصب در منطقه تحقق پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری اظهار کرد: ولی باید بدانیم که سپر حفظ امریکا و صهیونیستها در منطقه، حکومت مرتجع و جنایتکار سعودی است و برای تحقق اخراج امریکا و محو رژیم صهیونیستی باید رژیم آل سعود در منطقه تضعیف و ریشه‌اش خشکانده شود.

وی افزود: اکنون زمینه تضعیف رژیم سعودی با دستان توانمند فرزندان مجاهد و مظلوم یمنی فراهم شده است و مجاهدان یمنی در چند قدمی پیروزی بر متجاوزان سعودی قرار دارند.

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: پیروزی مردم مظلوم یمن یعنی تضعیف رژیم جنایتکار و متجاوز آل سعود، بنابراین هر گونه کمک و حمایت مستشاری، نظامی و دفاعی از مردم یمن باعث تسریع در اخراج امریکا و محو رژیم صهیونیستی خواهد بود.

امام جمعه صومعه‌سرا تصریح کرد: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریمها در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و پس از تأیید شورای نگهبان به دولت برای اجرا پس از مهلت دو ماهه ابلاغ شده است و این یک حرکت انقلابی و مطالعه شده بوده است که هم پاسخ به ترور شهید فخری زاده است و هم پاسخ به هفت سال بدعهدی طرف غربی در معاهده برجام است و چیزی است که از حدود دو سال قبل، دولت جمهوری اسلامی با کم کردن پله کانی تعهدات برجامی، این اقدام را شروع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اما با قانونی کردن آن در مجلس شورای اسلامی هم دست دولت را بازتر می‌کند و هم طرف مقابل را متوجه می‌سازد که جمهوری اسلامی در تصمیماتش جدی است، لذا همه موظف به انجام این مصوبه هستند و پس از قانونی شدن آن جای خدشه و سؤال وارد کردن نیست.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه