رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

نقش موثر رسانه‌ها در امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی/ رسانه‌ها اولویت‌های استان را شناسایی و نیازسنجی کنند

سرهنگ پاسدار مهدی پارسا، گفت: رهبر معظم انقلاب نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی را موثر می‌دانند و اصحاب رسانه نیز باید در تولید آثار خود به این نکته توجه کنند.

نقش موثر رسانه‌ها در امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی/ رسانه‌ها اولویت‌های استان را شناسایی و نیازسنجی کنند

به گزارش خبرنگار ۸دی، سرهنگ پاسدار مهدی پارسا صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه جشنواره ابوذر فرصتی برای ظهور استعدادهای رسانه‌ای استان گیلان است اظهار کرد: جشنواره ششم ابوذر امسال در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه آثار برگزیده در جشنواره استانی ابوذر به جشنواره ملی ارسال می‌شوند افزود: باید تلاش کنیم که آثار ارسال شده به جشنواره امسال نسبت به دوره‌های قبل، بیشتر و با کیفیت‌تر باشد.

وی گیلان را جزء استان‌های پیشرو در عرصه رسانه دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم با ارتقاء سطح آثار خود، این پیشرو بودن را به منصه ظهور برسانیم.

سرهنگ پارسا با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید به سمت آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب حرکت کنیم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی را موثر می‌دانند و اصحاب رسانه نیز باید در تولید آثار خود به این نکته توجه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: رسانه‌های استان گیلان باید اولویت‌ها را شناسایی و نیازسنجی کنند و در همان مسیر نیز به تولید آثار بپردازند.

وی هدف جشنواره ابوذر را امیدآفرینی دانست و خاطرنشان کرد: جشنواره ابوذر بزرگترین جشنواره رسانه‌ای استان گیلان است و از اصحاب رسانه درخواست داریم که آثار بیشتری را به آن ارسال کنند.

پارسا با اشاره به اهداف جشنواره ابوذر گفت: ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای، حمایت از نهضت‌های آزادی بخش دنیا، تبیین و رصد رسانه‌های استان و شهرستان و رعایت ارزش‌های انقلاب را مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه کشاورزی در استان گیلان اهمیت ویژه‌ای دارد اظهار کرد: در جشنواره امسال، محور “فرصت‌ها و معضلات برنج و چای” را مدنظر قرار دادیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات کشاورزان استان را برطرف کنیم.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان در امور اقشار بسیج نیز در این نشست “استقلال” را از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: نقش رسانه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

سرهنگ حبیبی با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در جهت دهی افکار عمومی و مقابله با توطئه دشمنان گفت: دشمنان در این ۴ دهه با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های خود علیه ما قیام کردند و باید برای مقابله با آن برنامه ریزی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه