آیت الله فلاحتی در دیدار اعضای ستاد نمازجمعه خشکبیجار:

اعضای ستاد نمازجمعه مشکلات جامعه را به مسئولان انتقال دهند/ گرانی مرغ به دلیل نبود نظارت متولیان مربوطه است

نماینده ولی فقیه در گیلان بر رصد مشکلات جامعه توسط اعضای ستاد نمازجمعه تاکید کرد و گفت: اعضای ستاد نمازجمعه مشکلات جامعه را رصد کرده و به مسئولان انتقال دهند.

اعضای ستاد نمازجمعه مشکلات جامعه را به مسئولان انتقال دهند/ گرانی مرغ به دلیل نبود نظارت متولیان مربوطه است

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز در دیدار اعضای ستاد نمازجمعه بخش خشکبیجار شهرستان رشت اظهار کرد: حضور اقشار مختلف جامعه در نمازجمعه خشکبیجار جای ستایش دارد.

وی، نمازجمعه را از جمله برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: نمازجمعه بین مردم مسلمان پیوند عاطفی ایجاد می کند و شهری که در آن نمازجمعه برگزار نمی شود، شهر خمود است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اجتماع مردم در نمازهای جمعه مایه برکت است، تصریح کرد: احیا و اقامه نمازجمعه رحمت خدا را متوجه مردم و جامعه می کند.

آیت الله فلاحتی، خدمت به نمازگزاران جمعه را خدمتگزاری به خدای متعال دانست و بیان کرد: کسی که در ستاد نمازجمعه کار می کند خدای متعال توجهات خود را متوجه آنها می کند.

وی با اشاره به اینکه مومنان در نمازهای جمعه احساس نشاط می کنند، خاطرنشان کرد: نشاط معنوی از بهترین امور است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به وجود گرانی ها در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: برطرف کردن مشکلات مردم در مسائل اقتصادی و اجتماعی به عهده مسئولان مربوطه است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بسیاری از گرانی ها به دلیل نبود نظارت در جامعه است، اظهار کرد: با توجه به اینکه گیلان از استان های تولیدکننده گوشت مرغ در کشور است و به استان های دیگر مرغ صادر می کند اما شاهد گرانی آن در استان بودیم و این به دلیل نبود نظارت دستگاه های متولی است.

وی به وجود کارخانه تولید روغن در گیلان اشاره کرد و افزود: روغن تولیدی گیلان به استان های دیگر نیز ارسال می شود اما مردم ما شاهد نبود روغن در جامعه بودند.

امام جمعه رشت با تاکید بر رصد مشکلات جامعه توسط اعضای ستاد نمازجمعه، بیان کرد: اعضای ستاد نمازجمه مشکلات جامعه را رصد کرده و به مسئولان انتقال دهند.

 

آیت الله فلاحتی، امتیاز مساجد را اداره آن توسط مردم عنوان کرد و یادآور شد: مسجد برای مردم نشاط آور است و نقش مردم را در این امر نباید نادیده گرفت.

وی با اشاره به وجود خانه عالم در مناطق مختلف گیلان، تصریح کرد: نبود خانه عالم در شان جامعه و برازنده مردم نیست.

حجت الاسلام امید زمانی امام جمعه خشکبیجار نیز در دیدار مذکور خدمت به دین خدا را تجارت بی ضرور و پر سود عنوان کرد و گفت: اعضای ستاد نمازجمعه سربازان خدا محسوب می شوند و در خدمت نمازگزاران هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه