بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی شهادت شهید دکتر فخری زاده

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی شهادت شهید دکتر فخری زاده

به گزارش ۸دی، متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾

                                         آل عمران آیه ۱۶۹

 

شهادت مزد کار کسانی است که در طول عمرشان به تکلیف الهی عمل کردند و خداوند در پایان، بهترین مرگ ها را نصیبشان کرد.

اکنون شهادت یکی دیگر از فرماندهانمان، این بار در عرصه علم و دانش قلبمان را غبار کرد. در کنار زخم های متعددی که از دشمن برداشته‌ایم داغ دانشمند شهیدمان شهید سردار محسن فخری زاده را اضافه می کنیم زخمی که قرار نیست ما را از پای بیندازد زیرا که مسیر انتقام از دشمن باید پرورش فخری‌زاده ها باشد.

آنان که این عمل وحشیانه را مرتکب شدند باید خوب بدانند عَلَمی که در دست شهید محسن فخری زاده بود روی زمین نخواهد ماند بلکه شور و توان جوانان این سرزمین را چند برابر می کند تا به هدف نهایی که همان خواسته شهیدما ن بود برسند.

به دشمنان این نظام و انقلاب اعلام می‌کنیم خود را آماده انتقام کنید زیرا خونی که به زمین ریختید قرار است ریشه نحستان را بخشکاند.

و این گفته ما نیست بلکه وعده خداوند است.

و اما از دیگر اثرات خون شهید آن است که در تاریکی مسیر چراغ هدایت می‌شود و راه حق را از باطل جدا می کند با این جنایت وحشیانه یکبار دیگر به ما ثابت شد دشمنانمان در فکر مذاکره اند یا به تعبیر مقام معظم رهبری دست پولادین با روکش مخملی به سویمان دراز کرده‌اند.

در شرایط فعلی تکلیفمان با این دشمنان قسم خورده مشخص است، اما چیزی که بیش از پیش دلمان را به درد می‌آورد مزدورانی از داخل کشور است که با حقارت و بزدلی و حتی بعضا خیانت حاضرند شهیدمان را سانسور رسانه‌ای کنند تا به مسیر خفت بار مذاکره با دشمنان قسم خورده این ملت ادامه دهند. آنهایی که برای همراه کردن افکار عمومی جهت مذاکره مجدد حاضرند کسی نگوید این شهید یک دانشمند هسته ای و از افراد تاثیرگذار علمی کشور در زمینه های مختلف و حتی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

جنس این افراد سالیان است که دیگر بوی انقلاب نمی دهد و به زودی زود باید منتظر آن باشیم که در زباله‌دان انقلاب اسلامی جا خوش کنند.

ما دانشجویان بسیجی استان گیلان به خون پاک این شهید سوگند میخوریم آنقدر این کشور و انقلاب را به رشد و تعالی در عرصه های علمی برسانیم که دشمن فکر نکند اگر یکی از ما را بزند مانع پیشرف این کشور و ادامه این مسیر میشود. به لطف خداوند قرار است از خون پاک این شهید هزاران هزار محسن فخری زاده ها بروید تا خاری در چشم دشمنان باشند.

و در آخر این داغ بزرگ را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران زمین تسلیت عرض میکنیم از خداوند متعال می خواهیم ما را برای ادامه دادن راه این شهدا ثابت قدم و برای عبور از مشکلات یاری بفرمایید.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه