پیام تسلیت رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی در پی شهادت دانشمند هسته ای ایران

“سردار سید علی آقازاده” با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه ترور امروز شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی در پی شهادت دانشمند هسته ای ایران

به گزارش ۸دی، سردار سید علی آقازاده، رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه ترور امروز شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده ، دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویایی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور متوسل شده و دست خود را به خون پاک دانشمند نخبه کشورمان آغشته کردند.

آنها با خیالی واهی فکر کرده‌اند که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند، اما بدانند که ایران اسلامی به فضل الهی شعار #ماقویمی_شویم را به عمل تبدیل خواهد کرد.

دشمنان بدانند که با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بیشمار به ثمر خواهد نشست.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع دشمنان، شهادت دکتر “محسن فخری زاده” رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه دانشمندان هسته ای و وزارت دفاع، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم و علو درجات را برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل برای بازماندگان از محضر خداوند منان مسئلت دارم.

سردار سید علی آقاراده
رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه