امام جمعه رودسر:

بسیج معجزه انقلاب و رمز عزت ملی است

حجت الاسلام روحانی بسیج را معجزه انقلاب اسلامی و رمز عزت ملی دانست و افزود: با تکیه بر این نیروی عظیم، بدترین گره بر مشکلات اقتصادی کشور باز می‌شود نه با تکیه به برجامی که از آن نام میبرند.

بسیج معجزه انقلاب و رمز عزت ملی است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام تقی روحانی، امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه همه زحمات انبیای الهی برای رسیدن مردم به تقوای الهی است اظهار کرد: کتاب خدا نیز بر تقوا توصیه می‌کند و می‌فرماید بهترین لباس، لباس تقوا است.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به اینکه خداوند زوج و زوجه را به گونه ای آفرید که در کنار هم احساس آرامش کنند اذعان کرد: از آیاتی نظیر آیه ۱۸۹ سوره اعراف میتوان فهمید که وجود همسران با ویژگی های خاص از موهبت های الهی است.

امام جمعه رودسر در ادامه با اشاره به اینکه مرد و زن مکمل یکدیگر هستند افزود: نگاه خداوند این است که زن و مرد مایه شکوفایی، نشاط و پرورش یکدیگر هستند به گونه ای که بدون یکدیگر ناقص و کم هستند.

وی گفت: مسئولین ذیربط جامعه را مدیریت کنند و اجازه ندهند جوانان سنت حسنه ازدواج را انجام ندهند.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه از فردا برابر با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا محدودیت ها آغاز می‌شود و از همه درخواست میکنم تا برای حفظ سلامت جامعه پروتکل ها را رعایت کنند گفت: رهبر انقلاب اکیدا توصیه می‌کند که باید مراعات کنیم تا شاهد مرگ و میر نباشیم.

وی ادامه داد: اکنون سازمان انتقال خون خواستار اهدای خون از واجدین شرایط است و باید همه در این امر خیر مشارکت کنیم.

امام جمعه رودسر با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو ابراز کرد: ۵آذر سال‌روز تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام راحل در سال ۵۸ است که اکنون میتوان گفت ارتش ۵۰میلیونی شده ایم.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به اینکه از ۵ آذر ۵۸ قریب به ۴۱ سال می‌گذرد و این شجره طیبه توسط امام تأسیس شد افزود: درخت نوپای بسیج اکنون به تکیه گاه محکمی تبدیل شده که میلیون ها بسیجی در خود دارد و خیلی ها این ابتکار و دوراندیشی امام را درک نکردند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج جلوه های بسیاری دارد گفت: کارنامه درخشان بسیج در دفاع مقدس و ۸سال نبرد بی امان با جنایتکاران، عرصه علم، سازندگی، عمران و آبادانی کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه و … از جلوه های بسیج است.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه بسیج تنها جلوه‌ نظامی ندارد افزود: امروز هم دشمنان و هم دوستداران بسیج به آن نمره عالی می‌دهند.

وی بسیج را معجزه انقلاب اسلامی و رمز عزت ملی دانست و افزود: با تکیه بر این نیروی عظیم، بدترین گره بر مشکلات اقتصادی کشور باز می‌شود نه با تکیه به برجامی که از آن نام میبرند.

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: دشمنان از بسیج سیلی خوردند و باید بدانند که اگر بخواهند غلطی کنند مشت آهنین بسیج همراه دیگر نیروهای مسلح بر سرهایشان فرود خواهد آمد.

در پایان به مناسبت هفته بسیج، از سرهنگ حسنی، فرمانده سپاه رودسر، و خانواده شهید عشوری، و ۲تن از حافظان قرآن، تجلیل و تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه