امام جمعه لاهیجان:

مشکل بعضی ها انقلابی گری است/ مسئولان مراقب حرف های دو پهلویشان باشند

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه مشکل بعضی ها انقلابی گری در این شهرستان است، گفت: وضعیت قهوه خانه ها، دور استخر و ورود مسافران را نمی بینید؟ چرا داد نزدید؟ چون برای عده ای مشکل “سلیمانی” است!

مشکل بعضی ها انقلابی گری است/ مسئولان مراقب حرف های دو پهلویشان باشند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه لاهیجان در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دست همه ی منتقدان را می بوسم و خوشحالم طوری رفتار کردم که بستر و باب نقد به امام جمعه را در شهرستان باز کردم.

وی خطاب به منتقدان گفت: این ها همه فرزندان من هستند و فرزندان نظام هستند و دوستشان دارم اما دو نکته را خوب بدانید و فراموش نکنید، امام جمعه شهرستان لاهیجان امام جمعه خونسردی نیست، نمی توانم مطالبه و مشکلات مردم را ببینم، بشنوم و آرام بنشینم.

امام جمعه لاهیجان ادامه داد: این زیبنده نیست من در نماز و امام جمعه باشم اما در مسائل مردم شریک نباشم وقتی الگوی امامت من امام علی (ع) است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه در مطالبات مردم جلودار هستم و در درگیری های مردم درگیر هستم، گفت: انتقاد کنید اما دروغ و تهمت نزنید، امام جمعه شهر را بست؟ معلوم است برخی فرق امر به معروف و ارشاد و بستن شهر را نمی دانند، ما با گل و شیرینی از مسافران خواهش کردیم وارد شهر نشوند.

وی با بیان اینکه مشکل بعضی ها انقلابی گری در این شهرستان است، گفت: قهوه خانه ها، دور استخر و ورود مسافران را نمی بینید؟ چرا داد نزدید؟ چون برای عده ای مشکل “سلیمانی” است! در این مدت چقدر تهمت زدند و گفتند فلانی برای کار بستگانش سفارش می کند و چندین و خانه و مغازه دارد، چرا؟ چون سلیمانی نمی تواند زدوبند کند.

وی ادامه داد: این بچه های هیأت های مذهبی و طلاب که از آن ها انتقاد می شود همان هایی هستند که در ۱۸ اسفند در همین بیمارستان پیروز وقتی کسی نبود جنازه را بردارد و غسل دهد، ستاد مردمی تشکیل دادیم و همین ها رفتند و غسل دادند و کف بیمارستان را تِی کشیدند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه من یک تار موی این بچه ها را با دنیا عوض نمی کنم و پشتشان ایستاده ام، گفت: بنده تا زمانی که هستم همینطور هستم و نمی توانم بیخیال باشم و صرفا سخنرانی کنم.

وی با بیان اینکه مسئولان شهری بدانند و مراقب حرف های دو پهلویشان باشند که دشمن در کمین است، خاطرنشان کرد: از کسی گله ندارم، اما سازنده و منصفانه انتقاد کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه