آیت الله فلاحتی در مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب آستارا:

بسیاری از مشکلات دنیای معاصر ناشی از جهالت است/ جوانان جامعه ما معرفت و شجاعت را با هم دارند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود جوانان دارای درک و فهم بالا در جامعه اسلامی گفت: امروز جوانان جامعه ما معرفت و شجاعت را با هم دارند و بر این اساس شهید محمدی در امر به معروف با شجاعت عمل کرد.

بسیاری از مشکلات دنیای معاصر ناشی از جهالت است/ جوانان جامعه ما معرفت و شجاعت را با هم دارند

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم عمامه گذاری هشت نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان آستارا که در مصلای بزرگ حضرت باب الحوائج امام موسی بن جعفر(ع) شهر آستارا برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت دو نور الهی پیامبر عظیم شان اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: روز پر برکتی است که جمعی از طلاب جوان آستارا تاج معنویت بر سر گذاشتند.

وی به جایگاه و سیمای علم از نگاه اسلام اشاره کرد و افزود: امیر مومنان امام علی(ع) می فرمایند که آغاز، انجام و پایان هر فضیلتی، علم است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امام(ره) کتاب تحریر الوسیله را در دوران تبعید به رشته تحریر درآورد، تصریح کرد: این امر حاکی از اهمیت علم و دانش است و دو رکعت نماز عالم برتر از ۷۰ رکعت نماز غیر عالم است.

وی ادامه داد: اگر در جامعه ای فتنه و شبهات علمی به وجود آید این عالم است که با علمی که دارد خود را نجات می دهد اما جاهل در برابر شبهات نابود می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات در دنیای معاصر ناشی از جهالت است، بیان کرد: دو حزب آمریکا مانند مار افعی مردم این کشور را نیش می زنند در صورتی که ملت آمریکا می گویند ما این سردمداران را نمی خواهیم.

آیت الله فلاحتی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و افزود: ترامپ الفبای سیاست را نمی داند بنابراین پست ترین مردم دنیا کسانی هستند که به ترامپ رای می دهند.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی هر جا ضربه خوردیم از جایی بوده که نادان ها سر کار بودند، خاطرنشان کرد: برخی مسئولانی که خیانت کردند و در مقابل امام(ره) و مقام معظم رهبری ایستادند، از نادان ها بودند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: کسی که تمام اعمال و رفتارش برای رضای الهی باشد، خدا مسیر حق از باطل را به او نشان می دهد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به صداقت ملت ایران در کسب رضای الهی، بیان کرد: خداوند دو رهبر به ملت ایران عنایت کرده که پس ائمه اطهار(ع)، تاریخ مانند آنها را ندیده است.

وی، امام(ره) را دلسوز اسلام و مسلمین ذکر کرد و یادآور شد: امام(ره) زندگی خود را اسلام و مسلمانان کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود جوانان دارای درک و فهم بالا در جامعه اسلامی، اظهار کرد: امروز جوانان جامعه ما معرفت و شجاعت را با هم دارند و بر این اساس شهید محمدی در امر به معروف با شجاعت عمل کرد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: خدا را شاکریم در روزگاری زندگی می کنیم که مردم ما اهل صبر هستند و این از برکات انقلاب است.

دیدار با خانواده روحانی شهید علیرضا محمدزاده، بازدید از نمایشگاه حوزه انقلابی و اقامه نماز ظهر و عصر در مصلای باب الحوائج موسی بن جعفر(ع) از دیگر برنامه های نماینده ولی فقیه در گیلان در سفر به آستارا بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه