امام جمعه لنگرود:

با پذیرش FAFT استقلال سیاسی کشور از دست می رود

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه کشور در حال جنگ اقتصادی است، گفت: با پذیرفتن FATF استقلال سیاسی را هم از دست می دهیم.

با پذیرش FAFT استقلال سیاسی کشور از دست می رود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام مهدی نقوی در خطبه های امروز نماز جمعه لنگرود با بیان اینکه نباید از مرگ غفلت کنیم، اظهار کرد: واقفین کسانی هستند قبل از‌ مرگ شان با امورات خیر اموال شان را می فرستند.

وی با بیان اینکه لنگرود جزء شهرهایی است که از لحاظ موقوفات در رتبه های اول قرار دارد، گفت: تاریخچه این شهرستان در این خصوص نباید قطع شود و باید این حرکت جاوید و ادامه پیدا کند.

امام جمعه لنگرود ادامه داد: متاسفانه در طول تاریخ عده ای سعی در تحریف سیره و زندگی معصومین (ع) داشتند، گفت: متاسفانه امروز شاهد تحریف زندگی سیاسی پیامبر (ص)و ائمه معصومین(ع) هستیم.

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه عده ای آنقدر که از هیاهو دشمن می ترسند از خداوند نمی ترسند، افزود: در مقابل دشمن نترسید و نلرزید جرا که دشمن قدرتی از خود ندارد بلکه از ترس شما جرأت و جسارت پیدا می کنند.

امام جمعه لنگرود با تاکید بر اینکه مراقب باشید تا سیره معصومین (ع) را تحریف نکنند، ادامه داد: ترس موجب می شود که تحریم های دشمن بیشتر شود.

وی تصریح کرد: امروز در کشور از بیرون اعلام می کنند که تحریم ها را افزایش می دهیم از داخل هم اعلام می کنند FAFT را بپذیریم که با پذیرش آن امنیت اقتصادی از بین برود.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه کشور در حال جنگ اقتصادی است، گفت: با پذیرفتن FATF استقلال سیاسی را هم از دست می دهیم اگر بخواهیم به یک کشور و ملت مظلوم کمک کنیم با پذیرفتن FATF نمی توان کمک کرد چرا که پذیرش آن جنگیدن در کشور خود است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه