امام جمعه لنگرود:

بعد از اسلام هراسی به اسلام ستیزی متوسل شدند/ لزوم تشکیل قرارگاه “هفدهم ربیع” در استان ها و شهرستان ها

امام جمعه لنگرود گفت: قرارگاه “هفدهم ربیع” باید در استان ها و شهرستان ها شکل بگیرد؛ نباید دست روی دست بگذاریم تا جامعه به این باور برسد که کشور به سمت کمیاب شدن و نایاب شدن اجناس پیش رفته است.

بعد از اسلام هراسی به اسلام ستیزی متوسل شدند/ لزوم تشکیل قرارگاه “هفدهم ربیع” در استان ها و شهرستان ها

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام مهدی نقوی، امام جمعه لنگرود در نمازجمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه هیچ کس حق اهانت و توهین به دیگری را ندارد اظهار کرد: هیچ یک از افراد جامعه‌ به بهانه‌ انتقاد حق اهانت ندارند و این یک سیاست نبوی و علوی است.

حجت الاسلام نقوی، با بیان اینکه مکتب قرآن و اهل بیت (ع) دارای پیام منطقی است اذعان کرد: در مقابل جبهه و پیام حق، جبهه باطل فعالیت میکند؛ امروز هم در کشورهای غربی سیاست همیشگی جبهه‌ باطل را می‌بینیم برای اینکه اسلام ستیزی کنند، چون دیدند که از اسلام هراسی نتیجه نمی گیرند.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه از هر فرقه ای حمایت کردند‌ اما نتوانستند اسلام هراسی خود را به نتیجه برسانند گفت: یک نشریه به پیامبر ما اهانت می‌کند و رئیس جمهور آن کشور از این موضوع به معنای آزادی حمایت می‌کند.

وی تأکید کرد: زمانی اندیشمندان غربی نسخه آخر نجات بشر را لیبرال دموکراسی غربی می‌دانستند اما امروز همان ها تاریخ لبیرال دموکراسی را تمام شده میدانند.

حجت‌الاسلام نقوی، با اشاره به اینکه بشر باید از جهت عقل و منطق به رشدی برسد که از کمونیست و لیبراسیت عبور کرده و به تمدن بزرگ اسلامی برسد اذعان کرد: امروز می‌بینیم که لیبرال دموکراسی غربی آمریکا را دچار افول و انحطاط کرده است و طبق گفته رهبری انحطاط آمریکا به انهدام آن منجر خواهد شد.

امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه کسی نباید از اعتماد و حمایت رهبری استفاده نادرست کند تاکید کرد: رهبر انقلاب حمایت می‌کنند برای اینکه دولت باشد و محکم کار و مسئولیت خود را انجام دهد و کم کاری ها را جبران کند.

وی ادامه داد: ما دچار ناهماهنگی ها و بی عملی ها هستیم؛ خون شهدا بالاخره گریبان افرادی را می‌گیرد، همه مشکلات کشور در داخل قابل حل است اما یک عزم، اراده و تدبیر می خواهد.

حجت‌الاسلام نقوی با اشاره به ایجاد قرارگاه “هفدهم ربیع”، گفت: رهبر انقلاب در صحبت های خود ابتدا دولت، مجلس، قوه قضائیه و در آخر نیروهای مسلح موظف به پای کار بودن فرا خواندند اما اولین کسی که پای کار آمد نیروهای مسلح بود.

امام جمعه لنگرود گفت: این قرارگاه “هفدهم ربیع” باید در استان ها و شهرستان ها شکل بگیرد؛ نباید دست روی دست بگذاریم تا جامعه به این باور برسد که کشور به سمت کمیاب شدن و نایاب شدن اجناس پیش رفته است.

وی با بیان اینکه الحاق چندین روستا به شهرداری چاف و چمخاله ضرورت نداشت افزود: چرا باید هویت روستایی را در این شهرستان به مرور زمان از بین ببریم؟ روستا را از یک قشر تولید کننده جدا کردند و تولید را از این شهرستان گرفتند.

حجت‌الاسلام نقوی تصریح کرد: الان این مردم نه از خدمات مطلوب شهرداری استفاده میکنند و نه می‌توانند شورا و دهیار برای حل مشکلات خود داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه