امام‌جمعه رشت:

نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه دخالت نمایندگان مردم در مجلس در عزل و نصب‌ها کار درستی نیست گفت: این فرهنگ باید از بین برود.

نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: نمایندگان مجلس در موضوع عزل و نصب‌ها می‌توانند نقش مشاور داشته باشند نه اینکه در این کار دخالت کنند.

 وی با بیان اینکه دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها کار درستی نیست و این فرهنگ باید از بین برود اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز در جمع نمایندگان بیان کردند که آنان نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند.

 خطیب جمعه رشت با اشاره به سخنان و موضع‌گیری یکی از نمایندگان مجلس در موضوع عزل و نصب‌ها خاطرنشان کرد: اینکه بعد از سخنان خود بگوید منظورم این نبود، قابل‌توجیه نیست.

 وی اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب خط‌قرمز ملت است مردم به رهبری لبیک گفته‌اند و بیش از ۴۰ سال است که شعار ضد ولایت‌فقیه را سر می‌دهند.

فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور گسترده مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی بیان کرد: امام حسین (ع) به فراخنای تاریخ بشریت بر تارک زندگی بشر می‌درخشد و این یعنی راه حق پایدار است.

 وی پیاده‌روی اربعین را بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان عنوان کرد و با اشاره به حضور جمعیت ۲۲ میلیونی از سراسر جهان و شرکت چهار میلیون نفر از ایران در این مراسم باشکوه گفت: دشمنان به‌ویژه آمریکایی‌ها این حرکت عظیم را در سکوت خبری قرار دادند.

 امام‌جمعه رشت با بیان فرازی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اطهار کرد: ایشان در این بیانیه فرمودند که وارونه نشان‌دادن واقعیت‌ها، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان‌دادن و انکار محسنات کار آمریکایی‌هاست این نگاه، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی، تصویری و اینترنتی دشمنان ملت ایران است.

 وی با بیان اینکه مردم نقش اساسی را در پیاده‌روی عظیم اربعین داشتند از دولت جمهوری اسلامی، ملت و دولت عراق، نیروهای مسلح، سپاه و بسیج قدردانی کرد.

 خطیب جمعه رشت در ادامه با اشاره به ادعای حقوق بشری دشمنان ایران خاطرنشان کرد: آنان قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان را آتش می‌زنند و در موضوع حجاب ملت ایران نظر می‌دهند و دخالت می‌کنند آن‌وقت ادعای حقوق بشر هم دارند.

 آیت‌الله فلاحتی اضافه کرد: حجاب قانون خدا و پیامبر ماست مردم، زنان و دختران ما حجاب را می‌خواهند و به آن پایبند هستند.

 وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا خاطرنشان کرد: زباله‌های هسته‌ای که آمریکایی‌ها پخش می‌کنند، اورانیوم ضعیف شده همان اورانیوم غنی شده‌ای است که آثار تخریبی بر سلامت و محیط‌زیست دارد.

 وی با یادآوری قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ و کشتار جوانان و مردم در تهران و برخی شهرها بیان کرد: این روز بزرگ در تاریخ ایران ماندگار است و خون این شهدا مقوم انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه