فرماندار رشت خبر داد:

اختصاص ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

فرماندار رشت از اختصاص ۵۱ میلیارد تومان اعتبار جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شهرستان رشت خبر داد.

اختصاص ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش ۸دی،علی فتح اللهی در جلسه کارگروه پیگیری تسهیلات اشتغالزایی نهادهای حمایتی تحت عنوان تبصره ۱۶، با بیان اینکه جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار از جمله ابعادی است که در راستای توسعه گرایی باید به آن پرداخته شود، اظهار داشت: اشتغال در تمام کشورهای دنیا از نمادهای توسعه یافتگی، محسوب شده و در کشور عزیز ما نیز با توجه به شرایط اقلیمی و تحریم های ناجوانمردانه اعمال شده از سوی استکبار جهانی، ایجاد اشتغال، حفظ و پایداری آن، بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: در شرایط کنونی، ما در حال جنگ اقتصادی با ابرقدرتهای دنیا هستیم و می توان اذعان داشت که در حال حاضر، وظیفه ما از دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز سنگین تر است.
فرماندار رشت با تاکید بر وظیفه خطیر مدیران و مسئولین در خصوص این مبحث، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای مناسب برای اشتغال پایدار، شناسایی سرمایه گذاران و همچنین، شناسایی و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری از مهم ترین وظایف مدیران به عنوان متولیان امر و خدمتگزاران مردم جهت کسب رضایتمندی آنان است.
وی ادامه داد: شهرستان رشت، حدود ۲۵ درصد جمعیت ثابت و نصف جمعیت شناور استان را به خود اختصاص داده و با وجود بزرگترین شهرک صنعتی و شرکت های مترقی و فعال و همچنین افراد صاحب نام در حوزه اقتصادی در گیلان و سطح ملی در این شهرستان، باید با مدیریت شایسته و برنامه ریزی مدون، دغدغه های شغلی در این شهرستان کاهش یابد.
فتح اللهی با اشاره به بازدیدهای مستمری که از واحدهای تولیدی و کارخانجات که از سوی فرمانداری انجام می شود، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات را می توان در سایه تلاش، همدلی و اندکی ریسک پذیری مدیران پیگیری کرد.
وی با بیان اینکه تبصره ۱۶ در راستای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار، فرصت طلایی مناسبی است که ازسوی دولت فراهم شده است، خاطرنشان کرد: هیچ گونه کم کاری از سوی بانک ها و مبادی ذیربط قابل توجیه نیست و همگان باید در این رابطه اهتمام ویژه ای را داشته باشند.
فرماندار رشت ادامه داد: در همین راستا در مجموع ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات از سوی نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی به بنگاه های اقتصادی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه