امام جمعه رودسر:

رودسر جای جولان دادن هنجارشکنان نیست/ نباید سیاست خارجی و اقتصاد کشور را به دلقک های آمریکایی گره زد

امام جمعه رودسر با بیان اینکه شهرستان رودسر ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: رودسر جای جولان دادن هنجارشکنان نیست و با آنها برخورد می شود

رودسر جای جولان دادن هنجارشکنان نیست/ نباید سیاست خارجی و اقتصاد کشور را به دلقک های آمریکایی گره زد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه امروز رودسر، بهترین سخن را دعوت به تقوا عنوان کرد و گفت: تلاش همه انبیاء برای این بود که مردم خداترس شوند و بدنبال خدا و راه خدا باشند.

وی با بیان اینکه هر بنده ای باتقواتر باشد پیش خدا عزیزتر است، گفت: عزت به مال و شهرت و جاه نیست بلکه به تقواست، اگر تقوا را رعایت کنید در دنیا و آخرت عزیز می شوید.

امام جمعه رودسر در خصوص زیارت اربعین، گفت: رهبر معظم انقلاب به همه ملت ایران راه را نشان دادند که در روز اربعین چه کنیم؟ فرمودند در خانه هایتان زیارت اربعین بخوانید و به سیدالشهداء(ع) شکوه ببرید.

وی به همه هیئت های مذهبی، متولیان مساجد و علما توصیه کرد: رهنمودهای رهبری را عملی کنید زیرا جامعه همچنان گرفتار کرونا است، باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و عملا تابع ولی فقیه باشیم.

حجت الاسلام روحانی بیان کرد: چند روز پیش در ساحل دریای رودسر دو هنجارشکن در مقابل آمران معروف و ناهیان از منکر ایستادند و به تذکر آنها توجه نکردند هیچ، آنها را مورد ضرب و شتم هم قرار دادند.

وی افزود: این بانوی مجاهد و آمر معروف جان خود را به خطر انداخت و اجازه نداد هنجارشکنان کاری که می خواستند در ساحل دریای رودسر انجام دهند و از ارزش های دین، انقلاب  وخون شهیدان دفاع کرد.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه این پرونده در جریان است، ادامه داد: از نیروی انتظامی تشکر می کنم که وارد عمل شد و از مقام قضایی که برخورد خوب و انقلابی کرد هم تشکر می کنم که پرونده در جریان است.

وی با بیان اینکه شهرستان رودسر ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و بخشی از فاتحان خرمشهر اهل این شهرستان هستند، گفت: اینها متوجه شدند که در این شهرستان نمی توانند تخلف کنند، رودسر جای جولان دادن هنجارشکنان نیست و با آنها برخورد می شود.

امام جمعه رودسر با اشاره به سالروز شهدای گیلانی سرپل ذهاب، گفت: ۱۳ شهید از استان گیلان در یک عملیات به شهادت رسیدند که ۴ شهید از شهرستان رودسر است و از شورای شهر و شهردار این شهرستان می خواهم میدان یا خیابانی را به نام این شهدا مزین کنند.

حجت الاسلام روحانی به مناظره بین دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و افزود: مناظره ای که آنقدر بد بود که نخبگان و رسانه های آمریکایی اعلام کردند که مناظره را ادامه ندهید زیرا آمریکا آبرویش بر باد رفته است.

وی ادامه داد: چهره حقیقی آمریکا را در این مناظره دیدیم، برای نظام الهی و اسلامی ما هیچ فرقی نمی کند کدام حزب دموکرات یا جمهوریخواه برنده شود هر دو اینها سیاست شان اسلام ستیزی، غارت جهان و ظلم و فساد در عالم  است.

حجت الاسلام روحانی بیان کرد: اینها با هم هیچ تفاوتی ندارند فقط سیاست های آنها فرق می کند و پشت هر دو حزب لابی رژیم صعیوتیستی وجود دارد.

وی ادامه داد: نباید سیاست خارجی و اقتصاد کشور را به این دلقک ها گره بزنیم.

امام جمعه رودسر تصریح کرد: ملت ایران در هیچ شرایطی دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نمی دارد چرا که امام داحل فرمود: “آمریکا همان شیطان بزرگ است” و رهبر انقلاب فرمودند: “مذاکره  با آمریکا در طول تاریخ سم است و رئیس حمهور وقت آمریکا سم اش بیشتر است.”

وی بیان کرد: آنهایی که بدنبال این کدخدا بودند اکنون ببینند که کدخدای آنها به کجا رسیده است.

امام جمعه رودسر خاطرنشان کرد: یک روز شاهد فروپاشی و افول آمریکا خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه