امام جمعه لنگرود:

توجه به تولیدات داخلی منجر به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه اقتصاد مسئله اصلی و مهم امروز کشور است، گفت: توجه به تولیدات داخلی منجر به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود.

توجه به تولیدات داخلی منجر به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌ مهدی نقوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه لنگرود با بیان اینکه دشمن علیه ایران جنگ ترکیبی راه انداخته و شبانه‌روز برای اهداف خود تلاش می‌کند، گفت: اقتصاد مسئله اصلی و مهم امروز کشور است.

وی افزود: رهبر انقلاب امسال را به‌عنوان سال “جهش تولید” نام گذاری کردند پس این اولین برنامه کشور باید باشد.

امام جمعه لنگرود: افزود: برخی رسانه‌ها و روزنامه‌ها تیتر اصلی خود را معطوف انتخابات آمریکا کرده‌اند که این جای تأسف است، انتخابات آمریکا و هرکسی که قرار است سرکار بیاید هیچ تفاوتی برای ایران ندارد و مسؤولین باید وظیفه خود را انجام دهند.

حجت الاسلام نقوی تصریح کرد: حل مسائل و مشکلات کشور نباید به تصمیم بیگانگان در خارج از کشور گره زده شود.

وی با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی، گفت: در بسیاری از روستاها محصولات مختلفی تولید می‌شود اما بعضاً همین محصولاتی که توسط کشاورزان داخلی تولید می‌شود، با خروج ارز از کشور از کشورهای خارجی وارد می شود.

امام‌جمعه لنگرود تصریح کرد: کشاورزان به دلیل هزینه‌های بالا، رغبتی برای برداشت دوم محصولات خود ندارند این در حالی است که اگر به این موضوع به‌خوبی توجه شود علاوه بر تولید محصولات داخلی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نیز می‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه