جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد

به میدان آمدن امکانات سپاه و بسیج رشت در پی بحران برف

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت از به میدان آمدن امکانات نیروی انسانی و لجستیکی سپاه و بسیج شهرستان در پی بارش و بحران برف خبر داد.

به میدان آمدن امکانات سپاه و بسیج رشت در پی بحران برف

به گزارش ۸دی، سرهنگ محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اقدامات سپاه مرکزی رشت در امدادرسانی به در راه ماندگان و کمک به گرفتار شدگان، اظهار کرد: سپاه مرکزی رشت از صبح امروز به مسافرانی که در محور سراوان رشت گرفتار شده بودند خدمات رسانی کرده است.

وی با بیان اینکه در راه ماندگان به مصلی امام خمینی(ره) و سایر مساجد شهر منتقل شدند، افزود: پذیرایی از مسافران و در راه ماندگان و اسکان موقت آنها از جمله خدماتی است که سپاه از صبح امروز آغاز کرده است.

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به امدادرسانی سپاه و بسیج به خودروهای گرفتار شده، گفت: نیروهای امداد و نجات و همچنین گروه های جهادی سپاه و بسیج به خودروهای گرفتار شده امداد رسانی کرده و اکثر آنها را به حاشیه جاده ها و منطقه امن منتقل کرده اند.

جعفری با اشاره به اینکه استعداد لجستیکی سپاه نیز به خدمت رسانی مردم در برف مشغول هستند،خاطرنشان کرد: خودروهای سنگین و لودرهای سپاه در حال بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهر و خودروهای نیمه سنگین و سبک نیز در اختیار دستگاه های خدمات رسان نظیر برق، گاز و شهرداری درآمده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه