معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

تنبلی و محافظه کاری در جریان انقلاب جواب نمی‌دهد/ چرا شخص دوم کشور باید کلیدواژه تشریفاتی را برای انتخابات بکار ببرد؟

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان گفت: چرا شخص دوم کشور باید کلید واژه “تشریفاتی” را برای انتخابات بکار ببرد؟ چرا بعضی ها که از مکانیزم انتخابات بالا آمدند اکنون مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد می کنند؟

تنبلی و محافظه کاری در جریان انقلاب جواب نمی‌دهد/ چرا شخص دوم کشور باید کلیدواژه تشریفاتی را برای انتخابات بکار ببرد؟

به گزارش ۸دی، محمد مهدی نیازمند، معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در سلسله “نشست های ما و انقلاب اسلامی” با بیان اینکه بعد از ۴۱ سال، نهضت انقلاب با تلاطم ها، تهدیدات، فرصت‌ها و شرایط مختلف مواجه شد اظهار کرد: ما از اهداف و آرمان های انقلاب پشیمان نیستیم، آرمان‌های زیبایی برگرفته از اسلام ناب وجود دارد که اگر آن‌ها را از انقلاب بگیریم این انقلاب دیگر لایق نام انقلاب نیست.

وی آرمان های انقلاب را انقلابی‌گری و شاخصه‌های آن دانست و ادامه داد: عده ای گفتند که انقلاب و شعار های انقلابی‌گری در حال پایان است و برخی شعار ها برای عصر حاضر نیست که‌ مشکلات را حل کند؛ اینها غیر انقلابیون نفوذی داخل نظام هستند که شرایط را به گونه ای پیش می برند که اهداف و آرمان ها را کمرنگ کنند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی بزدلانه و با ترس از شعار مرگ بر آمریکا صحبت می کنند افزود: ۴روز بعد از جنایت آمریکا در قبال سردار دلها ۷۷نفر از عده ای که نام خود را با نام جناح خاص نام گذاری کردند بیانیه دادند و گفتند که ما باید خویشتن دار باشیم و جواب ندهیم چون امینت مردم به خطر می افتد.

وی در ادامه تصریح‌ کرد: این ها آدم های ترسو و بزددلی هستند که متاسفانه کارگزاران نظام نیز هستند و ما واقعا نسبت به آن‌ها دلخوریم.

نیازمند با اشاره به اینکه اظهارات هفته گذشته وزیر خارجه صحبت های خوبی نبود خاطر نشان کرد: واعظی، رئیس دفتر رییس جمهور ما می‌گوید می‌شود دوباره احتمال مذاکره با آمریکا در نظر گرفت ک حتی به جای ۵ به علاوه ۱ با ۴ به ۱ گفتگو کنیم.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان افزود: باید برخی از آرمان‌ها را دوباره یادآوری کنیم برای اینکه دشمن قصد دارد به گونه دیگری تکثیر این شعارها را با دوقطبی سازی برای نسل جدید مطرح کند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ و ۹۳ از دو قطبی معیشت، تحریم صحبت می کردند و بازی صبر راهبردی را به کار گرفتند ابراز کرد: رهبر انقلاب با تیزهوشی تمام فرمودند صبر راهبردی تمام شد و اکنون مقاومت فعالانه در دوره ما است و اینگونه جریان مقاومت انرژی گرفت.

نیازمند با اشاره به شاخص اعتقاد به مبانی اسلامی شامل زیرمجموعه اعتقاد به اسلام ناب در نقابل اسلام آمریکایی، اسلام متحجر، اسلام سکولار و اسلام رحمانی بیان کرد: نماینده های انقلاب باید دارای ویژگی هایی چون اعتقاد به پیشرفت و تحول، اعتقاد به محرومین و مستضعفین، توجه به استقلال کشور و حساسیت به دشمن داشته باشند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان مصداق انقلابی گری را حاج قاسم دانست که از جبهه مقاومت به سمت سیل زدگان برای کمک می‌شتابد و ادامه داد: اگر نماینده‌ای با شاخصه‌های انقلابی داشته باشیم که شجاع باشد و حرف خود را مقابل استکبار بزند یک مجلس انقلابی داریم نه مجلسی که در موضوع FATF برخی از آنان اطلاعی نداشتند و عده ای هم عمدا حرفی نزدند.

وی با بیان اینکه در جریان FATF خیلی ها از اصل موضوع اطلاع نداشتند و جریان دانشجویی با پیامک‌ مباحث را اطلاع رسانی کردند گفت: تنبلی و محافظه کاری جواب نمی‌دهد؛ در جریان انقلابی به کسانی چون شهید مجید شهریاری نیاز داریم که به تعبیر امام خامنه ای در شرایط حساس کشور کاری را کرد که همت، خرازی و باکری در زمان جنگ کردند.

نیازمند با تأکید بر اینکه طبق بیانیه گام دوم انقلاب بسیاری از مشکلات با گفتمان انقلابی حل می شود اذعان کرد: یکی از دستاور های مهم انقلاب تربیت نیروی انقلابی است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به توجه به استقلال و تولید کشور گفت: خرید نامناسب گندم از کشاورزان و ورود دلالان و سوءمدیریت باعث شد که مجبور شویم گندم وارد کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان مدل هایی مانند مدل برجام را انتخاب می‌کنند که ما دوباره به میز مذاکره برویم بیان کرد: می خواهند مردم را آنچنان تحت فشار قرار دهند که مردم به حاکمیت فشار آورند.

نیازمند با تأکید بر تقوای سیاسی و اجتماعی در کاندیداها ادامه داد: نماینده باید اهل مراوده باشد ولی طوری که زمینه نفوذ ایجاد نکند، اینکه نماینده رد صلاحیت شده حرفهایش تیتر رسانه های خارجی می‌شود نشانه عدم رعایت تقوا است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در ادامه تصریح کرد: حساس نبودن نسبت به دشمن شرایطی ایجاد می‌کند که تقوا ایجاد نشود و دشمن به این نتیجه می رسد که میتواند در کنار آن نفوذ کرده به طوری که نماینده در مجلس حرف او را بزند؛ به طور مثال توئیت های فارسی ترامپ را شخصی می زند که زمانی نماینده مجلس ششم بود و از این دست نماینده‌ها نیز بسیار داریم.

فردی که از مکانیزم انتخابات بالا آمد اکنون مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد می کند؟

وی گفت: چرا شخص دوم کشور باید کلید واژه تشریفاتی را برای انتخابات بکار ببرد؟ چرا بعضی ها که از مکانیزم انتخابات بالا آمدند اکنون مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد می کند؟

نیازمند در پایان با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: مشارکت در ۲۲بهمن بسیار مهم است و یک تودهنی بزرگ در چهلم سردار سلیمانی به دشمنان محسوب می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه