کارشناس سیاسی:

هدف دشمن درصدد تجزیه قومی و عدم یکپارچگی ملت است/ بقای انقلاب حاصل هوشیاری مردم 

“محمدمهدی نیازمند” کارشناس سیاسی با بیان اینکه بقای انقلاب حاصل هوشیاری مردم است، گفت: دشمن در پی ضرباتی که از ایران اسلامی متحمل شده، درصدد ضربه به منشاء قدرت یعنی اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است در حالی که در تمامی این سال ها همه اقوام زیر یک پرچم مقدس زندگی می کنیم.

هدف دشمن درصدد تجزیه قومی و عدم یکپارچگی ملت است/ بقای انقلاب حاصل هوشیاری مردم 

“محمدمهدی نیازمند” کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگاران حوادث اخیر را طرح برنامه ریزی شده دشمن در تجزیه قومی کشور عنوان کرد و گفت: در این جنگ ترکیبی، دشمن با تمام توان خود در تمامی حوزه ها در حال فعالیت است و در مسیر رو به جلوی ایران قطعا این مواجهه چه در حوزه رسانه ای و چه در حوزه میدانی پیچیده تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه و دشمنان انقلاب از توان نظامی ایران آگاه هستند، گفت: در این جنگ رسانه ای به صورت آفندی، باید هوشمندانه عمل کنیم.

نیازمند ادامه داد: تجربه نشان داده که اگر کار مخلصانه رسانه ای انجام شود، اثرگذاری اش دوچندان خواهد بود مانند کار “سلام فرمانده” که شاهد برکاتش در سطح منطقه ای و جهانی بودیم.

وی با بیان اینکه باید بر موضوع انتقال مفاهیم با ابزار هنر اهتمام جدی شود چون در این حوزه دچار عقب ماندگی هستیم، گفت: در شیطنت های مسیح علی نژاد در سال های اخیر یک کار فرهنگی درست توسط یک خانم در انزلی اتفاق افتاد که با خوشرویی به گردشگران هدایای فرهنگی برای تبلیغ حجاب اهدا می کرد که همین اقدام به ظاهر کوچک مورد خشم او قرار گرفت، قطعاً اخلاص در کار و هنر اثرگذار خواهد بود.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشوری به نیاز به اهتمام جدی بر حوزه تربیتی، آموزشی و پیوست فرهنگی در تمامی حوزه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید رهبر انقلاب در سال ۸۶ بر شورای عالی انقلاب باید در مسیر ایران قوی و تمدن سازی قدم برداریم.

وی با دعوت از همگان به مطالعه و بازخوانی پیام رهبر کبیر انقلاب در قطعنامه ۵۹۸ بیان کرد: مسیر ما مسیر حق و‌ مبارزه است و تا وقتی ما هستیم این مقابله با جبهه باطل وجود دارد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به راهکارهای خنثی سازی توطئه های دشمنان ادامه داد: افزایش معنویت، اخلاق و آموزه و گزاره های تمدن ساز با بهره گیری از روحیه امید شدنی است که با وجود توطئه های دشمنان این هویت برخواسته از خون شهدا بار دیگر احیا می شود و این همان مسیر وعده داده شده در راه ظهور است.

نیازمند بر اصل “اتحاد و یکپارچگی” تاکید کرد و گفت: مردم ما هوشیار باشند که براندازی به تجزیه کشور منتهی خواهد شد این در حالی است که وقتی دشمنان ضرباتی را از کشورمان متحمل شدند در تمام این سال ها درصدد ضربه به منشاء قدرت یعنی اتحاد و یکپارچگی ملت ایران بودند در حالی که همه اقوام زیر یک پرچم مقدس زندگی می کنیم.

بالاترین مبارزه با دشمن خدمت به مردم است

وی با استناد به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بالاترین مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است تصریح کرد: هرکس به فراخور مسئولیتش در تمام نقاط و بخش های مختلف باید آن جا را مرکز عالم بداند و با وجدان آگاه به وظیفه اش عمل کند.

این کارشناس سیاسی بر اهمیت جایگاه احساس مسئولیت تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه ها در حوزه تربیتی، تقویت احساس مسئولیت در بین نسل جدید است در حالی که دشمن نیز به دنبال ایجاد بی تفاوتی در بین جوانانمان در خصوص مسائل اجتماعی است لذا باید اقداماتی صورت بگیرد تا جوانان ما شاهد پیشرفت کشور باشند و روایت پیشرفت داشته باشیم لذا مجموع این اقدامات در برابر توطئه های دشمنان موثر خواهد بود تا در مسیر ایرانی قوی با اتحاد و یکپارچگی قدم برداریم.

نیازمند ادامه داد: این انقلاب برخواسته از خود این مردم است و علت بقای این انقلاب، مردم هستند.
در سال های اخیر شاهد اقداماتی بودیم که شایسته و در شان این مردم انقلابی نبوده و نیست لذا امیدواریم همه مسئولان قدردان این مردم باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه