نماینده اصلاح طلب رشت:

دولت مانعی بزرگ در توسعه اقتصادی کشور/ استاندار اجازه دهد امور مربوط به منطقه آزاد لاهیجان حل و اجرا شود

نماینده رشت در مجلس با اینکه استاندار اجازه دهد امور مربوط به منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان توسط مدیرعامل و هیأت مدیره حل و اجرا شود، گفت: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان حکم دارد ولی استاندار همکاری لازم جهت معرفی اعضای هیأت مدیره را نمی کند و مدیرعامل بدون هیأت مدیره توانایی اقدام کاری را ندارد.

دولت مانعی بزرگ در توسعه اقتصادی کشور/ استاندار اجازه دهد امور مربوط به منطقه آزاد لاهیجان حل و اجرا شود

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه کاهش تعرفه برنج تنها منجر به سود بیشتر برای واردکنندگان شده است اظهار کرد: بنا به تاکید مقام معظم رهبری وارد کردن کالاهایی که مشابه آنها در داخل کشور وجود دارد مانعی بزرگ در مقابل اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی است.

وی با تأکید بر اینکه دولت خود مانعی بزرگ در توسعه اقتصادی کشور است گفت: واردات بی رویه و غیرضروری، ایجاد مانع در کار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اقداماتی بازدارنده است که توسط دولت و سازمان های ذیربط آن انجام می شود.

نماینده عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان ۱۰سال است که مصوب شده است، این منطقه مبدأ بسیار مناسب جهت صادرات کشاوزی به بازار روسیه است.

حسنی با بیان اینکه استاندار اجازه دهد امور مربوط به منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان توسط مدیرعامل و هیأت مدیره حل و اجرا شود، افزود: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان حکم دارد ولی استاندار همکاری لازم جهت معرفی اعضای هیأت مدیره را نمی کند و مدیرعامل بدون هیأت مدیره توانایی اقدام کاری را ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه