مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

شهادت مزد ۴۰سال مجاهدت حاج قاسم بود/ مقاومت؛ تنها عامل وحشت دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: شهید سردار سلیمانی به مسئولان و مردم نشان داد که تنها راه وحشت و رعب دشمن، مقاومت است.

شهادت مزد ۴۰سال مجاهدت حاج قاسم بود/ مقاومت؛ تنها عامل وحشت دشمن است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شامگاه جمعه، در مراسم یادبود شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه این شهید بزرگوار برای رسیدن به آرزوی خود ۴۰سال در جبهه های مقاومت، لبنان، عراق با شجاعت ایستاد اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی با مهر تایید حضرت زینب(س) مزد چهل سال مجاهدت وی بود‌.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از منتظران حقیقی امام زمان(عج) و شهادت بود ادامه بود: وی تا آخرین نفس به پای عهد خود با خدا ایستاد و لحظه ای دست از مقاومت برنداشت‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: اخلاص حاج قاسم، سردار را سردار دلها کرده بود و بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب سردار سلیمانی بارها و بارها جان خود را در راه مقاومت و مقابله در معرض خطر قرار داد.

●ایران پر از حاج قاسم های سلیمانی است

وی خطاب به امریکا و ترامپ معلون تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها یک سردار سلیمانی ندارد و پر از حاج قاسم های سلیمانی است و مردم ولایتمدار گیلان در محضر شهدا قسم یاد میکنند که خون و جان خود را همچون سردار سلیمانی تقدیم به ولایت کنند.

تسخیری با بیان اینکه آرزوی امام راحل محو اسرائیل است، ادامه داد: ملت ایران هرگز زیر بار ذلت نمیرود و مرد مقابله با مستکبران عالم است و تا زمانی که استکبار جهانی را به ذلت نکشاند کوتاه نمی آید، ما ملتی هستیم که امریکا و اسرائیل را به زانو در می آوریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با با اشاره به مجاهدت های شهید سردار سلیمانی گفت: حضور در جنگ ۳۳روزه حزب الله لبنان با اسرائیل، قرار گرفتن در کنار نیروهای فلسطین، مجاهدت ۸ساله در کنار نیروهای سوری تا زمان آزادسازی دمشق از چنگ اسرائیل، امریکا و عربستان خبیث از جمله رشادت های حاج قاسم سلیمانی است.

●مرزهای نظام اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران

وی با بیان اینکه حاج قاسم مرد شجاعی است که بدنیا ثابت کرد مرزهای انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران است افزود: امریکا و اسراییل رسما اعلام کردند که باید میلیاردها دلار هزینه کنند تا بتوانند به کشوری که نابود کردند ورود کنند اما سردار سلیمانی از مرز ایران تا پشت دیوار فلسطین میرود.

تسخیری از خطرپذیری، تواضع در مقابل خانواده معظم شهدا، ولایتمداری و تواضع بعنوان ویژگی های بارز شهید سلیمانی نام برد و افزود: شهید سردار سلیمانی به مسئولان و مردم نشان داد که تنها راه وحشت و رعب دشمن، مقاومت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه