دشمن در شوک حمایت مردم از انقلاب فرو رفته است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دشمن بعد از حضور باشکوه مردم در حمایت از انقلاب در شوک فرو رفته است.

دشمن در شوک حمایت مردم از انقلاب فرو رفته است

به گزارش ۸دی سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان نواحی، حوزه ها و پایگاه های منتخب بسیج با بیان اینکه فتنه اخیر را مردم جمع کردند اظهار کرد: دشمن بعد از حضور باشکوه مردم در حمایت از انقلاب در شوک فرو رفته است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت باید راهبردی باشند بیان کرد: پایگاه های مقاومت باید استراتژیک باشند و راهبردی عمل کنند یعنی در حوزه سرزمینی خود چارچوب های نظام را متوجه شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن با فشار اقتصادی درصدد ضربه زدن به انقلاب است گفت: دشمنان امروز علاوه بر مسائل اقتصادی به دنبال تضعیف مساجد محلات هستند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه انقلابی ها باید در چارچوب نظام عمل کنند بیان کرد: بسیجیان باید با عملکرد خود در حوزه های مختلف باعث شکوفایی محل و منطقه خود شوند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیج مساجد و پایگاه زمانی فعال است که تمام ارکان مسجد عضو فعال پایگاه بسیج مسجد باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتم نصیرنژاد افزود: باید فرمانده پایگاه عضو اصلی هیئت امضاء باشد و جدیت در کارهای پایگاه و مسجد وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه فرمانده پایگاه باید اهل مشورت باشد گفت: فرمانده پایگاه باید برای اعضای بسیج برنامه های متنوع داشته باشد و به فقرای محل کمک کند.

نصیری نژاد با اشاره به اینکه اعضا پایگاه بسیج باید با خانواده های شهدا دیدار کنند بیان کرد: پایگاه ها باید مردم را از دستاوردهای انقلاب آگاه کنند و به مردم امید دهند و در زمان انتخابات نیز باید شاخص ها را به مردم اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه