داوطلب انتخابات فومن و شفت در گفت و گو با 8دی:

انتقاد صریح عاشوری از نماینده فعلی فومن و شفت/ بخاطر جوانان به عرصه انتخابات آمده ام

داوطلب انتخابات فومن و شفت در گفت و گو با ۸دی گفت: بنده چه در دوره قبل و چه در این دوره بخاطر کمک و همراهی با جوانان وارد این عرصه شده ام.

انتقاد صریح عاشوری از نماینده فعلی فومن و شفت/ بخاطر جوانان به عرصه انتخابات آمده ام

سامره عاشوری چیرانی داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه فومن و شفت در گفتگو با خبرنگار هشت دی در فرمانداری فومن با بیان اینکه اولویت اولم جوانان فومن و شفت هستند، گفت: بنده چه در دوره قبل و چه در این دوره بخاطر کمک و همراهی با جوانان وارد این عرصه شده ام.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه فومن و شفت با تصریح براینکه شعار اصلی بنده حضور جوانان بومی در عرصه های مختلف مدیریتی و اجرایی منطقه است افزود: بنده بطور مستقل و ولایی وارد انتخابات شده ام.

وی با یادآوری اینکه تا پایان در این رقابت حضور خواهم داشت، متذکرشد: نماینده فعلی فومن و شفت نتوانست رضایت مردم را در برخی حوزه ها جلب کند.

عاشوری با اشاره به بانوان و جوانان شهرم از دید نماینده شهرستان دور ماندند، ادامه داد: نماینده ای که در کمیسیون عمران حضور دارد از او انتظار بیشتری می رفت.

سامره عاشوری با تاکید براینکه بنده پس از انتخابات اخیر آماده کمک رسانی به کاندیدای پیروز بودم، گفت: اگر هرکس دیگری هم در انتخابات میشد طبق ادب آماده کمک رسانی بودم.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در حوزه فومن و شفت با یادآوری اینکه آقای افتخاری از توانایی های شهرستان بهره کافی نبردند، افزود: نماینده شهرستان از سهل انگاری های خود ضرر کرده اند.

وی با بیان اینکه معیشت و اشتغال و اقتصاد جوانان خصوصا بانوان اولویت های نخست ما است، اضافه کرد: جوانان و بانوان توانمند فومن و شفت خود را دست کم نگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه