۹۷ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند؛ تخلیه ۸۰ درصدی پارکینگ‌های مهران

مهران که تا ظهر امروز در جنب و جوش جمعیت عظیم و غیر قابل تصور رفت و آمد زائران کربلای معلی بود با ورود ۹۷ درصدی زائران به کشور و تخلیه ۸۰ درصدی پارکینگ‌ها این جنب و جوش فرو نشست.

۹۷ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند؛ تخلیه ۸۰ درصدی پارکینگ‌های مهران

به گزارش هشت دی،سردار محسن فتحی زاده با اعلام بازگشت ۹۷ درصدی زائران کربلای معلی به کشور اظهار داشت: جنب و جوش بزرگترین راهپیمایی معنوی جهان در حال پایان است و این پایان آغازی برای از سرگیری اقدامات و تدابیر جدید برای اربعین ۹۹ خواهد بود.

به گفته رئیس قرارگاه اربعین ناجا کنگره عظیم راهپیمایی اربعین حسینی تمامی ندارد و مداوم و مستمر خواهد بود اما در این روزها بخشی از آن به صورت شکلی به پایان می‌رسد.

وی به استقرار کامل موکب‌ها،عوامل پلیس و دستگاه‌های خدمات ده تا ورود آخرین نفر زائران به کشور خبرداد و گفت: تمام طرح‌های پیش بینی شده در ابعاد ترافیکی، امنیتی و انتظامی تا آخرین لحظات در حال انجام است و پیش بینی آن است که پایان روز دوشنبه زائری که در خاک عراق باشد نداشته باشیم.

تخلیه ۸۰ درصدی پارکینگ‌های شهر مهران شامل پارکینگ برکت و ۱۵۰ پارکینگ پیش بینی شده و فعال در شهر مهران نیز مورد اشاره رئیس قرارگاه اربعین ناجا در استان ایلام بود که گفت: پارکینگ‌های شهر مهران به میزان ۸۰ درصد تخلیه شده‌اند.

وی آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان ایلام را روان، بدون گره ترافیکی و در وضعیت عادی تردد بیان کرد و گفت: دقت در رانندگی، رعایت حدفاصل با خودروجلویی و پرهیز از سبقت و سرعت و رانندگی در حالت خواب آلودگی ضامن سفری ایمن و بدون خطر است که به رانندگان توصیه می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه