رئیس پلیس راه گیلان عنوان کرد

ترافیک پر حجم و سنگین در محورهای ارتباطی گیلان با اتمام تعطیلات و بازگشت زائران اربعین /ورود ۳۸۶ هزار خودرو به استان

رئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه از دوشنبه تا پنجشنبه ۳۸۶ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شده است، گفت: از ساعت هشت صبح روز شنبه ۲۶ شهریور لغایت ۲۴ شب محدودیت تردد برای وسائط نقلیه سنگین اعمال می شود، زیرا شاهد اتمام تعطیلات و بازگشت زوار اربعین هستیم.

ترافیک پر حجم و سنگین در محورهای ارتباطی گیلان با اتمام تعطیلات و بازگشت زائران اربعین /ورود ۳۸۶ هزار خودرو به استان

به گزارش هشت دی، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آمار ورود خودرو به استان گیلان طی روزهای اخیر، اظهار کرد: در روزهای پایانی فصل تابستان هستیم و هموطنان از دوشنبه وارد استان شدند و لذا ترافیک در محورهای ارتباطی گیلان نیمه سنگین و پر حجم است.

وی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از دوشنبه تا پنجشنبه ۳۸۶ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شده است، افزود: نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۸۸ درصدی ورود خودرو به گیلان هستیم.

اجرای محدودیت های ترافیکی در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از ورود ۱۰۴ هزار دستگاه خودرو در روز چهارشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: از ساعت هشت صبح فردا لغایت ۲۴ شب محدودیت تردد برای وسائط نقلیه سنگین اعمال می شود، زیرا شاهد اتمام تعطیلات و بازگشت زوار اربعین هستیم.

صفاری با اشاره به اعمال محدودیت تردد برای تریلرها و کامیون ها در محورهای رفت و برگشت رشت – قزوین و آستارا – اردبیل، عنوان کرد: احتمال ترافیک در باند شمال به جنوب محور رشت – امامزاده هاشم در محدوده رودبار وجود دارد، زیرا در این محور عملیات راهسازی در دست اجراست.

وی از هموطنان خواست زمان بازگشت خود را مدیریت کنند تا شاهد کندی تردد در محورهای خروجی استان نباشیم و اضافه کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای پر خطر در دستور کار قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه