یوسفی درگفتگو با 8دی مطرح کرد:

به دلیل مشکلات شخصی از کاندیداتوری انصراف دادم/ به هیچ وجه تا تأیید صلاحیت ها از کسی حمایت نمی کنم

کاندید احتمالی انتخابات مجلس که صبح امروز طی بیانیه ای از شرکت در این رقابت انصراف داد با بیان اینکه به هیچ وجه تا زمان ثبت نام و تایید صلاحیت نظری نمی دهم گفت: پس از انجام تایید صلاحیت ها طی نشستی از شخصی که افکارش به ما نزدیک باشد حمایت می کنیم.

به دلیل مشکلات شخصی از کاندیداتوری انصراف دادم/ به هیچ وجه تا تأیید صلاحیت ها از کسی حمایت نمی کنم

منصور یوسفی کاندید احتمالی انتخابات مجلس که صبح امروز طی بیانیه ای از شرکت در این رقابت بزرگ انصراف داد در گفت و گو با خبرنگار هشت دی در رابطه با عدم حضور خود در انتخابات مجلس اسفند ماه با بیان اینکه به دلیل مشکلات شخصی، عدم آمادگی در ابعاد مختلف جسمانی، روحی، روانی و مالی از‌حضور در انتخابات انصراف دادم اظهار کرد: این انصراف به معنای عدم حضور در صحنه نیست و در موعد مقرر در کنار مردم هستیم تا با همفکری گزینه درست را انتخاب کنیم.

یوسفی با اشاره به اینکه از نظرات مردم در صفحه شخصی خود متوجه لطف آنها به خودم شدم گفت: از انصراف من عده ای ناراحت و عده ای نیز خوشحال شدند.

وی با بیان اینکه برای دوستان حامی دولت نگرانی هایی دارم ابراز کرد: اگر اتحاد و اتفاق به وجود نیاید جناح رقیب کما فی السابق زمینه را به دست خود میگیرد.

یوسفی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس با سایر انتخابات متفاوت است افزود: در شهرستان های کوچک استان گیلان و حتی سایر شهرهای کوچک کشور به دلیل رقابت فشرده و تنگاتنگ بین مردم و نامزدها بحث ملی دیده نمی‌شود و تنها بحث منطقه‌ای و محلی مورد توجه است اما درصد مشارکت در شهرهای کوچکی چون تالش بزرگ پایین نمی آید.

وی با بیان اینکه برای تمام نامزدها که جسارت و شجاعت دارند و با تمام مشکلات موجود در این عرصه قدم‌ نهادند آرزوی موفقیت دارم خاطر نشان کرد: از نامزدها خواهش میکنم بعد از تعیین صلاحیت و قرارگرفتن در لیست انتخابات از اخلاق فاصله نگیرند.

یوسفی با تاکید بر اینکه اخلاق انتخاباتی نگین درخشانی است که گاهی گم می شود ادامه داد: گاهی فارغ از اخلاق و در نظر گرفتن خدا، حق و حقانیت به یکدیگر می تازیم و همدیگر را مورد هتاکی قرار می‌دهیم، امیدوارم این بی اخلاقی ها حداقل در این انتخابات نباشد.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه تا زمان ثبت نام و تایید صلاحیت نظری نمی دهم گفت: پس از انجام تایید صلاحیت ها طی نشستی از شخصی که افکارش به ما نزدیک باشد حمایت می کنیم.

یوسفی در پایان‌ گفت: امیدوارم آنچه که خیر و صلاح مردم منطقه است در ۲ اسفند ۹۸ تفاق بیفتد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه