ثبت‌نام ۲۰۰۰ دانشجوی ورودی جدید در دانشگاه آزاد رشت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از ثبت‌نام ۲۰۰۰ دانشجوی ورودی جدید در دانشگاه آزاد رشت خبر داد.

ثبت‌نام ۲۰۰۰ دانشجوی ورودی جدید در دانشگاه آزاد رشت

ه گزارش هشت دی ؛محمدرضا آزاده‌دل ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید بر اساس اعلام نتایج آزمون و سوابق تحصیلی آغازشده است، اظهار کرد: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در تمامی واحدها و مراکز دانشگاه در شهرها و شهرستان‌های گیلان تشکیل شده است.

وی با اشاره به تسهیلات اعطایی به دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام از دانشجویان نخبه علمی حمایت ویژای دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به بیش از ۱۵۰ کد رشته مصوب در دانشگاه آزاد اسلامی رشت و در رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا افزود: تا به امروز دو هزار و چهار نفر دانشجوی وردی جدید برای نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۸ در واحد رشت ثبت‌نام کرده‌اند و این روند سیر صعودی دارد.

آزاده‌دل با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از دانشگاه‌های پیشرو در حوزه تولید علم در کشور است، بیان کرد: واحد رشت دارای امکانات بسیار خوبی بوده و در برخی رشته‌ها در رتبه برتر کشوری و منطقه‌ای قرار دارد.

وی با اشاره به سهم دانشگاه آزاد در تربیت و پرورش علمی منابع متخصص انسانی کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تأسیس خود در سال ۶۱ با حمایت امام خمینی (ره) تاکنون توانسته دستاوردهای زیادی را به ثمر بنشاند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این دانشگاه از بدو تأسیس تا به امروز بیش از ۶ میلیون فارغ‌التحصیل و نیروی کار متخصص در کشور تربیت کرده است، گفت: اعضای هیئت‌علمی، همکاران و مسؤولان واحدهای دانشگاه تمام تلاش خود را برای بالندگی علمی کشور معطوف کرده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه