مسئول معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

جامع‌ترین برنامه‌ها با خرد جمعی تدوین و اجرایی می‌شود

مسئول معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه جامع‌ترین برنامه‌ها با خرد جمعی تدوین و اجرایی می‌شود، گفت: نیروهای انسانی کارآمد و متخصص از سرمایه‌هایی است که می‌توان از توانمندی آنان در مسیر پیشرفت و رفع موانع استفاده کرد.

جامع‌ترین برنامه‌ها با خرد جمعی تدوین و اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مجتبی ملکی چوبری امروز در شورای تخصصی معاونین توسعه ومدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیروهای انسانی کارآمد، متخصص و باتجربه را از سرمایه‌هایی دانست که می‌توان از توانمندی آنان در مسیر پیشرفت و رفع موانع، استفاده بهینه‌ای داشت.

وی با تأکید بر تعامل و استفاده از خرد جمعی در اداره دانشگاه، گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از پیشنهادات دقیق و کاربردی استقبال می‌کند.

مسئول معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به قابلیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی استان گیلان، بیان کرد: طبیعت، فضای گردشگری، صنایع دستی، ظرفیت دریا و همسایگی با کشورهای حوزه دریای خزر از جاذبه‌هایی است که می تواند عامل ترغیب‌کننده برای ورود دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان باشد که همچنین از بهترین راه‌های کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای است.

ملکی چوبری با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های تخصصی کوتاه مدت و کاربردی در جهت توانمندسازی کارکنان، افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آشکار و نهان واحدهای دانشگاهی، توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان و یافتن بازارهای جدید در جهت فروش تولیدات و محصولات علمی و دانش‌محور، اصلاح بروکراسی اداری و تهیه آیین‌نامه‌های روان و تسهیل‌گر از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای است.

وی در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری منظم شورای دانشگاه تخصصی معاونت توسعه و مدیریت منابع آزاد اسلامی استان گیلان، گفت: آسیب‌شناسی، علت‌یابی و ارائه راهکار از مهم‌ترین مزایای برگزاری منظم این‌گونه نشست‌ها است.

مسئول معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت این دانشگاه را به منزله یک خانواده و یک مجموعه به هم پیوسته دانست که عملکرد هر واحد بر واحد دیگر تاثیرگذار خواهد بود از این رو حایز اهمیت است که با همدلی و ‌خرد جمعی، بهترین و جامع‌ترین برنامه‌ها تدوین و اجرایی می‌شود.

انتهای خبر/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه