مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

موفقیت‌های دفاع مقدس حاصل وحدت جامعه به رهبری امام خمینی (ره) بود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان گفت: تمامی موفقیت‌های دفاع مقدس حاصل وحدت جامعه به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

موفقیت‌های دفاع مقدس حاصل وحدت جامعه به رهبری امام خمینی (ره) بود

به گزارش خبرنگار ۸دی، پیش از ظهر امروز سرهنگ عباس بایرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان در همایش رونمایی از دیوارنگاره پویش ملی «ما پیروزیم» با بیان اینکه حماسه سوم خرداد یکی از نقطه‌های عطف و ارزشمندی در دوران دفاع مقدس است اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس دوره پرافتخار کشور است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه خرمشهر در شرایطی آزاد شد که بیش از ۱۶ هزار کشته بر دست دشمن بعثی مانده بود و در راستای آن حاکمیت حزب‌الله قطعیت پیدا کرد اذعان کرد: در چنین شرایطی ضروری است که این روزهای فتح و پیروزی را به خوبی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه عملیات آزاد‌سازی خرمشهر سرانجام به آزادی خرمشهر منجر شد گفت: در آن زمان چندین کشور ابرقدرت نظیر آمریکا، شوروی و دیگر کشورها پشت سر صدام ایستادند و از صدام حمایت کردند اما در نهایت ایران پیروز شد.

بایرامی با بیان اینکه تمامی اقشار جامعه در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند ادامه داد: محور برنامه‌های امسال که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌شوند، اتحاد و انسجام همه آحاد ملت را در پی دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه برنامه‌های خوبی امسال در ایام سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر داریم افزود: هم‌زمانی ایام حماسه سوم خرداد با شب‌های قدر باعث شد برنامه ما شرایط ویژه‌ای داشته باشد زیرا عملیات بیت‌المقدس با رمز یا علی بن ابی‌طالب آغاز شد.

وی با بیان اینکه در آزادسازی خرمشهر ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر از دشمن گرفتیم و بیش از ۲۶۰ شهید گیلانی در عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر تقدیم این انقلاب کردیم گفت: موفقیت‌های دفاع مقدس حاصل وحدت جامعه به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه